خبرگزاری کار ایران

شکایت کارگران اخراجی پل میان‌گذر ارومیه از اجرا نشدن احکام اداره کار

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۵۳

«پس از گذشت ۹ ماه از اخراج، بجای دریافت مطالباتمان، یک برگ رای اداره کار را دریافت کرده‌ایم و مراجعات مکرر ما به مسئولین صنایع دریایی(ایران صدرا) تا کنون توفیقی نداشته است و جوابهای قانع کننده‌ای دریافت نکرده‌ایم.»

جمعی از کارگران پل میانگذر دریاچه ارومیه که با بیش از ۹ ماه است که با آرای هیاتهای تشخیص و حل اختلاف اداره کار آذربایجان غربی از شرکت صنایع دریایی ایران(صدرا) اخراج شده‌اند، تاکنون نتوانسته‌اند به حقوق خود برسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، ۲۰ تن از کارگران پل میانگذر ارومیه با حضور در دفتر این خبرگزاری از پرداخت نشدن مطالباتشان خبر دادند و گفتند: پس از گذشت ۹ ماه از اخراج، بجای دریافت مطالباتمان، یک برگ رای اداره کار را دریافت کرده‌ایم و مراجعات مکرر ما به مسئولین صنایع دریایی(ایران صدرا) تا کنون توفیقی نداشته است و جوابهای قانع کننده‌ای دریافت نکرده‌ایم.

به گفته این کارگران اخراجی، با اتمام پروژه بزودی کارگاههای مستقر در اطراف پل می‌انگذر دریاچه ارومیه توسط مسئولین صنایع دریایی(ایران صدرا) جمع آوری خواهد شد و کارگران نگران‌اند که با جمع آوری کارگاه‌ها هیچ مسئولی پاسخگوی آرای صادر شده برای کارگران نباشد.

این کارگران از مسئولین استانی درخواست کردند که تا قبل از جمع آوری کارگاه‌ها و انتقال آن‌ها حقوق کارگران اخراجی را از مسئولین صنایع دریایی(ایران صدرا) مطالبه و آنان را از این بلاتکلیفی نجات دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز