خبرگزاری کار ایران

معاون هنری در آوردگاه تصمیم سخت؛

مرضیه برومند از دبیری جشنواره عروسکی استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۰۴

علی مرادخانی در آوردگاه تصمیم‌گیری جدی قرار گرفته و باید به سوال‌های صریح دبیر جشنواره عروسکی پاسخ دهد که چه عواملی موجب انتخاب مدیرکل هنرهای نمایشی شد؟

مرضیه برومند دقایقی قبل به عدم هماهنگی مدیرکل هنرهای نمایشی با دبیرخانه جشنواره تئاتر عروسکی اعتراض کرد و از ادامه دبیری این رویداد استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیرخانه جشنواره تئاتر عروسکی روزهای پر التهابی را پشت سر می‌گذارد که شاید بتوان سرنخ اتفاقات را در نخستین نشست رسانه‌ای مدیرکل هنرهای نمایشی با خبرنگاران جستجو کرد. آنجا که مرضیه برومند به نوعی در کنار خبرنگاران قرار گرفت و اظهار کرد از پاسخ‌های حسین طاهری به سول‌ها قانع نشده و اگر مدیرکل امکان جذب منابع مالی را ندارد بهتر است استعفا دهد.

حسین طاهری اما با حضور در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره عروسکی تلاش کرد تا نشان دهد این رویداد را همچنان زیر چتر حمایتی ادراه کل هنرهای نمایشی می‌داند. ولی ماجرا از هنگامی وارد مرحله تازه‌ای شد که رسانه‌ها گزارش دیدار علی مرادخانی، معاون امور هنری با اعضای دبیرخانه جشنواره تهران – مبارک را منتشر کردند.

سوال مهمی که پس از انتشار گزارش بازدید علی مرادخانی برای رسانه‌ها مطرح شد این بود که چه عاملی کار را به جایی رسانده است که معاون هنری باید برای کسب اطلاع از مشکلات و کاستی‌های احتمالی جشنواره قدم پیش بگذارد.

طبق شنیده‌ها مشکلات از هنگام دیدار علی مرادخانی با اعضای دبیرخانه همچنان پابرجاست تا آنجا که کار را به استعفای مرضیه برومند از دبیری جشنواره تئاتر عروسکی کشانده است.

حال با انتشار متن استعفای مرضیه برومند مشخص شد نارضایتی‌های مرضیه برومند صحت داشته و بعید به نظر می‌رسد آب رفته بار دیگر به جوی بازگردد.

باید دید مدیرکل هنرهای نمایشی چگونه با چالش بوجود آمده مواجه می‌شود و آیا بار دیگر همچون اعتراض هنرمندان برای دریافت بدهی‌ها این معاون هنری است که برای آرام کردن و سامان دادن به امور قدم پیش می‌گذارد؟

از سوی دیگر علی مرادخانی در آوردگاه تصمیم‌گیری جدی قرار گرفته و باید به سوال‌های جدی و صریح دبیر جشنواره عروسکی پاسخ دهد که چه عواملی موجب انتخاب مدیرکل هنرهای نمایشی شد. آیا زمان بازنگری در تصمیم‌ اتخاذ شده توسط معاون هنری فرا نرسیده است؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز