خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام گواهی:

شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای مدیران و دولتمردان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۸۲

شهید رجایی شخصیت کم نظیری است که امام خمینی(ره) درباره وی فرمودند: عقل رجایی بیشتر از علمش بود. انصافا تدین و روحیه مردمی، ایشان را ممتاز کرد و ادب و تواضعش را نسبت به رهبری بر خلاف کسانی که فقط به گفتن ادعا دارند ولی در عمل اینگونه نیستند، در عمل نشان داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: امروز بهترین الگو برای مدیران و دولتمردان در سبک معیشتی و مدیریت در اداره کشور و حفظ بیت‌المال و پرهیز از اسراف و تبذیر و تعبد در مقابل رهبری، شهیدان رجایی و باهنر هستند.
خبرگزاری فارس: شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای مدیران و دولتمردان هستند

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر ایامی سخت و دشوار بود چرا که تعدادی از بهترین های انقلاب اسلامی که یاران واقعی امام راحل بودند به شهادت رسیدند.

وی افزود: حادثه ۷ تیر و ۸ شهریور امتحان و آزمونی بزرگ برای انقلاب و ملت ایران بود اما از آنجایی که خداوند می خواست این انقلاب باقی بماند با مدیریت پیامبرگونه امام راحل کشتی انقلاب را از تلاطم عظیم حفظ کرد و به لنگرگاه مطمئن سپرد.

گواهی ادامه داد: شهید رجایی شخصیت کم نظیری است که امام خمینی(ره) درباره وی فرمودند: عقل رجایی بیشتر از علمش بود. انصافا تدین و روحیه مردمی، ایشان را ممتاز کرد و ادب و تواضعش را نسبت به رهبری بر خلاف کسانی که فقط به گفتن ادعا دارند ولی در عمل اینگونه نیستند، در عمل نشان داد.

وی تصریح کرد: روحیه ساده زیستی و مبارزه با اشرافی گری شهید رجایی موجب شد تا در قلوب مردم قرار گیرد؛ شخصیتی که وقتی در مقام رئیس جمهور کشور است به آبدارچی دفترش می گوید: هر موقع آمدی و رجایی را با حال تکبر دیدی بگو ای رجایی تو همان قابلمه فروش دوره گردی! این رفتار شهید رجایی و باهنر را ممتاز کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: امروز بهترین الگو برای مدیران و دولتمردان در سبک معیشتی و مدیریت در اداره کشور و حفظ بیت المال و پرهیز از اسراف و تبذیر و تعبد در مقابل رهبری و تواضع در مواجهه با مردم همراه با روحیه استکبار ستیزی، شهیدان رجایی و باهنر هستند که هر دو بزرگوار در عمل نشان دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز