خبرگزاری کار ایران

بازدید نمایندگان مجلس از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۷۴

امروز جمهوری اسلامی ایران با داشتن پیشرفته ترین تسلیحات نظامی چشم طمع به هیچ کشوری ندارد و سیاست خود را بر مبنای صلح و دوستی استوار کرده است، وظیفه مجلس شورای اسلامی آن است که حداکثر حمایت را در این ارتباط انجام دهد.

گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه جلوه خود باوری و مدیریت جهادی از آخرین دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه های موشکی، هوایی، هوافضا، دریایی جنگ افزار، مهمات، الکترونیک، اپتیک، علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بازدید و با این دستاوردها آشنا شدند.

به گزارش ایلنا، در حاشیه بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این نمایشگاه علاءالدین بروجردی، در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به آیه شریفه " واعدوالهم ماستطعتم من قوه " گفت: انصافا این راهبرد قرآنی به بهترین شکل توسط نیروهای مسلح و وزارت دفاع و همه کسانی که در این عرصه تلاش کرده اند، محقق شده است.

وی با بیان اینکه راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاعی است، افزود: امروز کشور ما با داشتن پیشرفته ترین تسلیحات نظامی چشم طمع به هیچ کشوری ندارد و سیاست خود را بر مبنای صلح و دوستی استوار کرده است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در ردیف کشورهای کاملا پیشرفته در عرصه نظامی قرار دارد و اقدامات انجام شده در این عرصه با مطالعات دقیق علمی و به روز است و البته این انتظار از ملتی است که پیامبر اکرم(ص) درباره آن فرموده است: " اگر دانش در کرات دیگر باشد، افرادی از این ملت به آن دست خواهند یافت "
علاءالدین بروجردی با اشاره به مشاهدات خود از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع، تصریح کرد: جلوه عملیاتی این دستاوردهای دفاعی را می توان در رزمایش های نیروهای مسلح، به خوبی مشاهده کرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص این که صنعت دفاعی کشور تا چه اندازه می تواند پاسخگوی تهدیدات باشد گفت: ما در تجهیزات دفاعی فاصله طولانی از دوران جنگ تحمیلی که در حداقل ها دچار مشکل بودیم، پیدا کرده ایم که نمونه اش همین پهپاد رژیم صهیونیستی بود که توسط سیستم راداری، کشف و سیستم پدافندی ما موفق به انهدام آن شد، این نمونه بارز موفقیت است و هر روز با توجه به پیشرفت هایی که صورت می گیرد، جمهوری اسلامی ایران به آن نقطه مطلوب نزدیک تر می شود.
علاء الدین بروجردی در پایان تاکید کرد: وظیفه ما در مجلس شورای اسلامی آن است که حداکثر حمایت را در این ارتباط انجام دهیم و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حساسیت این کار را دنبال می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز