خبرگزاری کار ایران

گروسی در نطق میان دستور:

تولید تنها راه خروج از بحران اقتصادی کنونی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۱۶

متاسفانه امروز به خاطر بی‌تدبیری و بی‌توجهی مسئولان مربوطه باغات شهریار و ملارد در آستانه خشکی قرار گرفته است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش محرومیت در حوزه انتخابیه‌اش گفت: امید است مسئولان با توجه به وضعیت زندگی مردم تدبیر مناسبی برای بهبود شرایط اقتصادی کشور کنند.

به گزارش ایلنا، حسین گروسی در نطق میان دستور خود گفت: با توجه به اولین سالگرد آغاز به کار دولت یازدهم تمامی مسئولان و دستگاه‌ها باید با همکاری یکدیگر زمینه بهبود کارکرد دولت را فراهم کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد با داشتن باغات فراوان روزی به عنوان ریه استان تهران محسوب می شد تصریح کرد: متاسفانه امروز به خاطر بی تدبیری و بی توجهی مسئولان مربوطه در آستانه خشکی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جمعیتی بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر منتظر احداثو افتتاح بیمارستان‌های شهرستان‌های قدس و ملارد هستند، افزود: در این شهرستان‌ها مردمی را می شناسم که شرمنده فرزندان بیمار خود هستند و از تامین هزینه درمان اندک آنها عاجزند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه توجه به تولید تنها راه خروج از بحران اقتصادی کنونی است افزود: امروز مهمترین مسئله کشور اقتصاد بوده که رهبر عزیز انقلاب از سال ۸۶ تاکنون به صورت مکرر در تمامی پیام‌های سال به آن تاکید کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با توجه به ظرفیت‌های موجود در کشور در راستای بهبود وضعیت اقتصادی تلاش کنیم گفت: توجه به تولید و هدایت نقدینگی به سمت صنعت تنها راهی است که بحران اقتصادی را رفع خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز