خبرگزاری کار ایران

هروی در گفت‌وگو با ایلنا:

همچنان کاندیدای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات هستم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۷۲۴

چنانچه با کاندیداتوری من موافقت نشود در این مورد به هیات رییسه اعتراض خواهم کرد / کمیسیون فرهنگی مطمئن است که اگر یک نماینده با دیدگاه متفاوت و از یک طیف دیگر کاندیدای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات شود رای بالایی می‌آورد و از همین رو در تلاش هستند تا از کاندیداتوری نمایندگان سایر جناح‌ها خودداری کنند.

نماینده مردم قائنات در واکنش به عدم موافقیت کمیسیون فرهگنی با کاندیداتوری وی برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات گفت: ‌

جواد هروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با تاکید براینکه همچنان کاندیدای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات است و کنار نخواهد کشید، ‌گفت: ‌ همچنان کاندیدای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات هستم و این دیگر به لطف اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بستگی دارد که با کاندیداتوری من موافقت کنند یا خیر. من هم همچون آقای کامران یکی از کاندیداهای بیرون از کمیسیون هستم و اگر قرار است کمیسیون فرهنگی مجلس با کاندیدا شدن یک نفر از بیرون از مجلس موافقت کند باید با رای گیری در مورد اینجانب نیز موافقت کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ظاهرا تنها افرادی که از پیش برای کاندیداتوری در این مورد ثبت نام کرده بودند می‌توانند خارج از کمیسیون کاندیدا شوند در این صورت من هم یکی از این افراد هستم که کمیسیون فرهنگی باید با کاندیداتوری من موافقت کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: ظاهرا کمیسیون فرهنگی مطمئن است که اگر یک نماینده با دیدگاه متفاوت و از یک طیف دیگر کاندیدای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات شود رای بالایی می‌آورد و از همین رو در تلاش هستند تا از کاندیداتوری نمایندگان سایر جناح‌ها خودداری کنند.

هروی افزود: من به هیچ عنوان از عضویت در این هیات انصراف نداده‌ام و همچنان خود را کاندیدا می‌دانم. بدون شک چنانچه با کاندیداتوری من موافقت نشود در این مورد به هیات رییسه اعتراض خواهم کرد و تلاش می‌کنم که برای این هیات کاندیدا شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز