خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج عشایر کشور خبر داد:

برگزاری رزمایش وحدت اقوام و عشایر در اواخر شهریور ماه ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۳۴

این رزمایش با هدف آمادگی رزم نیروهای عشایر بسیجی و ایجاد وحدت و همدلی بین اقوام ایرانی و اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و انزجار از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در کشور برگزار می‌گردد.

مسئول سازمان بسیج عشایر از برگزاری رزمایش وحدت اقوام وعشایر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، دوستعلی آزوغ دراین باره گفت: این رزمایش با مشارکت استانهای کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، گلستان، کهگلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان، ایلام، خوزستان و اردبیل برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد که این رزمایش با هدف آمادگی رزم نیروهای عشایر بسیجی و ایجاد وحدت و همدلی بین اقوام ایرانی و اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و انزجار از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در کشور برگزار می‌گردد.

آزوغ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه افراد شرکت کننده در این رزمایش، عشایر مسلح بسیجی می‌باشند که تحت آموزش‌های لازم بسیج عشایر استان خود قرار گرفته‌اند.

در این رزمایش برنامه‌هایی همچون صبحگاه مشترک، تجمع، فتح قله، اجرای آتش تهیه سنگین و دیگر برنامه‌های رزمی اجرا می‌شود.

این رزمایش با محوریت سازمان بسیج عشایری می‌باشد و دیگر رده‌های سازمان بسیج از جمله معاونت عملیات، روابط عمومی، فرهنگی و اجتماعی، طرح و برنامه و بسیج صدا و سیما و دیگر سازمان‌ها و سپاه‌های استانی همکاری دارند.
لازم به ذکر است جزییات کامل خبر در روزهای آینده تکمیل و به روز رسانی می‌شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز