خبرگزاری کار ایران

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

استراتژی دشمن برای ضربه زدن به اسلام تفرقه و فرقه گرایی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۹۹

دشمن با ایجاد جنگ‌های مذهبی، اختلافات فرقه‌ای و نبرد نرم به دنبال ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی است، آن‌ها با ایجاد ارتش‌های بدلی اسلامی و گروه‌های فرقه‌ای سعی دارند تا چهره اسلام را آن‌گونه که خودشان می‌خواهند، نشان دهند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان با ایجاد اختلاف و فرقه گرایی به دنبال ضریه زدن به اسلام و تفکر اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار خسرو عروج امروز در یادواره ۳۴ شهید کارمند شهرستان سبزوار با بیان اینکه کارشناسان جهانی همواره ابعاد مختلف انقلاب اسلامی را مورد پژوهش و رصد قرار می‌دهند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف فرهنگی، نظامی، اقتصادی و علمی در میادین نبرد با دشمن همواره پیروز کارزار بوده و این مسئله امروز سبب شگفتی جهانیان شده است.

وی با بیان اینکه در همان ابتدای انقلاب همه وابستگان علمی، نظامی و اقتصادی دشمن از کشور خارج شدند، ادامه داد: آن‌ها در انتظار شکست انقلاب و نابودی حرکت جهادی مردم ایران بودند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که در دوران هشت سال دفاع مقدس کشورهای زیادی از دولت عراق حمایت می‌کردند، تصریح کرد: ما در آن دوران حتی از داشتن عادی‌ترین تجهیزات نظامی نیز محروم بودیم.

وی ادامه داد: اما سلاح ایمان به خدا و اتکا به رهبری امام راحل از هر سلاح نظامی قوی‌تر و قدرتمندتر بود و به دشمنان و حامیان صدام نشان داد که ما می‌توانیم در برابر هر تهاجمی بایستیم و دفاع کنیم.

سردار عروج با بیان این‌که دشمن با ایجاد جنگ‌های مذهبی، اختلافات فرقه‌ای و نبرد نرم به دنبال ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی است، افزود: آن‌ها با ایجاد ارتش‌های بدلی اسلامی و گروه‌های فرقه‌ای سعی دارند تا چهره اسلام را آن‌گونه که خودشان می‌خواهند، نشان دهند.

وی با بیان اینکه آن‌ها سال‌هاست بر روی مسئله مذهب تحقیق و پژوهش می‌کنند، عنوان کرد: استراتژی امروز دشمن به سمتی رفته که روحیه مذهبی را در نیروهایش تقویت کند و در جیب‌های لباس‌های نظامی آنان تورات و انجیل و برسرشان کلاه مخصوص یهودی می‌گذارد و با نگاه مذهبی و حق به جانب وارد میدان جنگ می‌شوند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این‌که بر اساس آموزه‌های اسلام، دنیا به دست پابرهنگان و مستضعفان به فرماندهی امام زمان(عج) فتح می‌شود، ادامه داد: دشمن به دنبال نابودی این تفکر اصیل است و در این راه با هیچ کشوری جز جمهوری اسلامی سرجنگ ندارد.


وی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین مسئله اسلام است به طوری که امام خمینی(ره) آن را پاره تن اسلام می‌نامیدند، یادآور شد: اسرائیل باید نابود شود و این استراتژی در همه جنگ‌های اخیر حزب‌الله و حماس با دشمن مطرح شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز