خبرگزاری کار ایران

توسط دبیرکل حزب آزادی؛

نشان آزادی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعطا شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۵۸

حزب آزادی بنا دارد تا هر ساله این نشان را به فردی که در حوزه ازاداندیشی دینی تلاش گسترده‌ای کرده است اهدا کند و امیدوار است که از سال‌های بعد این مراسم هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

حزب آزادی نشان آزادی را به آیت الله هاشمی اعطا کرد.

مجید محتشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام خبر اهدای نشان آزادی به آیت الله هاشمی گفت: پیرو دیدار اعضای حزب آزادی با آیت الله هاشمی بحثاهدای این نشان مطرح شد و با مصوبه کنگره حزب قرار شد که ای نشان در اولین فرصت به آیت الله هاشمی اهدا شود.
وی افزود: در دیدار اخیر بنده با ایت الله هاشمی این نشا به وی اعطا شد و در این نشان خطاب به آیت الله هاشمی آمده است که به پاس یک عمر تلاش صادقانه جنابعالی در راستای آزاداندیشی دینی این نشان به شما اهدا می‌شود.


دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه آیت الله هاشمی ضمن تشکر از حزب ازادی عنوان کرد که این نشان را به عنوا گنج ارزشمندی در موزه خود نگه خواهد داشت، تصریح کرد: آیت الله هاشمی از دوره قبل از انقلاب تاکنون تلاش های گسترده‌ای برای ارتقای جایگاه نظام داشته است.
وی گفت: وی همواره بر حرکت های درون کشور تاثیر گذار بوده به گونه‌ای که تاثیر عمیق آیت االه هاشمی در انتخابات سال ۹۲ به پیروزی ادبیات اصلاحات منجر شد. عمده تلاش آیت الله هاشمی برای توسعه آزاداندیشی دینی کنگره حزب آزادی را مجاب کرد که این نشان را به وی تقدیم کند.
محتشمی این را هم گفت که حزب آزادی بنا دارد تا هر ساله این نشان را به فردی که در حوزه ازاداندیشی دینی تلاش گسترده‌ای کرده است اهدا کند و امیدوار است که از سال‌های بعد این مراسم هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز