خبرگزاری کار ایران

شجاعی کیاسری:

نوک انتقاد صدا و سیما از دولت از نظر کیفی تیز است / ضرغامی به شورای نظارت می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۷۴

کلیت انتقاد دولت این است که چرا برخی اظهارات رییس جمهور مورد تاکید صدا و سیما قرار نمی‌گیرد و از سوی دیگر چرا برخی مسائلی که آقای روحانی در حوزه‌های سیاست داخلی یا خارجی و اقتصادی مطرح می‌کنند اصلا مطرح نمی‌شود و مردم از آن‌ها بی‌اطلاع هستند.

نماینده ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما نتیجه جلسه این هفته این شورا را که با محوریت بررسی انتقادات رییس جمهور به سازمان صدا و سیما بوده است را تشریح کرد.

رمضانعلی شجاعی کیاسری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: در جلسه روز شنبه در مورد انتقادات رییس جمهور بحث‌هایی صورت گرفت و آقای آشنا نماینده دولت در شورای نظارت در این مورد توضیحاتی ارائه دادند.

وی ادامه داد: کلیت انتقاد دولت این است که چرا برخی اظهارات رییس جمهور مورد تاکید صدا و سیما قرار نمی‌گیرد و از سوی دیگر چرا برخی مسائلی که آقای روحانی در حوزه‌های سیاست داخلی یا خارجی و اقتصادی مطرح می‌کنند اصلا مطرح نمی‌شود و مردم از آن‌ها بی‌اطلاع هستند.

این نماینده مجلس یادآور شد: در همین راستا برای هفته آینده از آقای ضرغامی دعوت شده است که به جلسه شورای نظارت بیایند تا دفاعیات آقای ضرغامی هم شنیده شود و مشخص شود که حق با کیست.

شجاعی کیاسری تاکید کرد: از نظر من سازمان صدا و سیما از جهت کمی برای دولت کم نگذاشته است اما نوک انتقادات این سازمان به دولت کمی تیز است. البته رسانه وظیفه اطلاع رسانی دارد و دولت هم باید ظرفیت نقد پذیری داشته باشد.

به گفته وی اینگونه انتقادات از سوی نمایندگان دولت قبل در شورای نظارت بر صدا و سیما به صورت تندتری هم مطرح شده بود و این نشان می‌دهد که آنچنان هم روابط دولت گذشته و این سازمان حسنه نبوده است. به هر حال باید تا جلسه شنبه بعدی که آقای ضرغامی برای پاسخ دادن می‌آید صبر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز