خبرگزاری کار ایران

جهانگیر در جمع خبرنگاران:

گزارش علت آتش‌سوزی زندان شهرکرد در دست رئیس قوه قضاییه است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۶۲

بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای از تمامی بندها صورت می‌گیرد و بند ۳۵۰ زندان اوین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی گفت: گزارش بازرسی علل آتش‌سوزی زندان شهرکرد در دست آیت‌الله آملی لاریجانی است و بعد از بررسی نتیجه این گزارش را اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر جهانگیر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مسئولین عالی قضایی در جمع خبرنگاران در خصوص طرح دستبند و پابند الکترونیکی گفت: دوران آزمایشی این طرح تمام شده که ایراداتی داشت و ما در حال برطرف کردن آن ایرادات هستیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بتوانم در چند روز آینده اعلام کنم این طرح در چه جاهایی به صورت آزمایشی انجام می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی در پاسخ به این سوال که گزارش سازمان بازرسی از بازرسی علل آتش‌سوزی زندان شهرکرد چه زمانی اعلام می‌شود، اظهار داشت: این گزارش در دست آیت‌الله آملی لاریجانی است و بعد از بررسی نتیجه این گزارش را اعلام می‌کنیم.

جهانگیر در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه آیا بازرسی مجددی از بند ۳۵۰ زندان اوین صورت گرفته است خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای از تمامی بندها صورت می‌گیرد و بند ۳۵۰ زندان اوین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی افزود: از روزی که من آمده‌ام به شکل مرتب و در تمامی کشور بازرسی‌ها را انجام می‌دهیم تا بتوانیم محیط امنی را برای همه ایجاد کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه وکیل شهرام جزایری گفته است موکلش تا کمتر از دو ماه دیگر آزاد می‌شود، بیان کرد: منتظریم مقام قضایی این مساله را اعلام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز