خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل سپاه از نمایشگاه نو آوری‌ها و ابداعات هوا فضای سپاه بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۵۷

سردار حسین سلامی پس از بازدید از نمایشگاه و شنیدن گزارش متخصصان این مرکز با تقدیر از تلاش‌های آنان، رهنمودهایی در راستای ارتقای توانمندی، توان رزم و انجام هر چه بهتر مأموریتهای محوله ارائه و آمادگی همه جانبه پاسداران در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را خواستار شد.

جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در فرماندهی مهمات نیروی هوا فضای سپاه از نمایشگاه نوآوری‌ها، ابداعات و تکمیل و بومی سازی برخی پروژه‌های این نیرو بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین سلامی پس از بازدید از نمایشگاه و شنیدن گزارش متخصصان این مرکز با تقدیر از تلاش‌های آنان، رهنمودهایی در راستای ارتقای توانمندی، توان رزم و انجام هر چه بهتر مأموریت‌های محوله ارائه و آمادگی همه جانبه پاسداران در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را خواستار شد.

وی بخش مهمی از حیات، آبرو، عزت، بقاء و امنیت کشور را مرهون تلاش‌های پاسداران دانست و اظهار داشت: مجموعه این تلاش‌ها باعثایجاد قدرت عکس العمل ما در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب می شود.

سردار سلامی در پایان این بازدید با حضور در آسایشگاه پرسنل وظیفه این مرکز از وضعیت امکانات، تغذیه، برنامه های روزانه و آموزش‌های عقیدتی سیاسی در نظر گرفته شده برای سربازان ابراز رضایت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز