خبرگزاری کار ایران

برنامه وزارت بهداشت برای جبران کمبود تخت‌های بیمارستانی

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۱۰

درصدد هستیم ۲۵ تا ۳۰ درصد تخت‌ها با نرخ بیمارستان‌های خصوصی سرویس داده شود و بقیه تخت‌ها نیز به نرخ دولتی به ارایه خدمت بپردازند.

وزیر بهداشت، از جزئیات طرح وزارت بهداشت برای جبران کمبود تخت‌های بیمارستانی خبر داد و گفت: قصد داریم با همکاری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به رفع کمبود تخت‌های بیمارستانی بپردازیم.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، سید حسن هاشمی درباره تمهیدات وزارت بهداشت برای جبران کمبود تخت‌های بیمارستانی، افزود: ‌ در این راستا قرار است سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه درمان را داشته باشیم.

وی با یادآوری دلیل ورود بخش خصوصی برای جبران کمبود تخت‌های بیمارستانی، ادامه داد: اعتبارات وزارت بهداشت برای جبران این کمبود کافی نیست و بدون‌ شک با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌توان این معضل را تا حدودی رفع کرد.

وزیر بهداشت در تشریح چگونگی ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای جبران کمبود تخت‌های بیمارستانی، تاکید کرد: بعد از ورود این بخش درصدد هستیم ۲۵ تا ۳۰ درصد تخت‌ها با نرخ بیمارستان‌های خصوصی سرویس داده شود و بقیه تخت‌ها نیز به نرخ دولتی به ارایه خدمت بپردازند.

هاشمی افزود: به طور مثال اگر بیمارستانی ۶۰۰ تخت‌خوابی ساخته شود ۲۰۰ تخت این بیمارستان می‌تواند با نرخ خصوصی پوشش داده شود و ۴۰۰ تخت آن با نرخ دولتی.

وی با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت نظارت خود را برای اجرای دقیق و درست طرح مذکور به کار خواهد گرفت، تاکید کرد: به دلیل کمبود اعتبارات ناچار به ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم تا بتوان مشکلات این حوزه را رفع کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز