خبرگزاری کار ایران

با پیام رهبر معظم انقلاب؛

کنگره ۱۰هزار شهید اصناف و بازار دوشنبه برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۹۷۸۹۰

در کنار تولید فیلم مستند و کتب حماسی، برای ماندگاری اهداف کنگره شهدای اصناف و بازار، جشنواره شعری را با موضوعیت کسب و با همکاری علیرضا قزوه، شاعر ارزشی کشورمان برگزار کردیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف گفت: پس از دیدار با مقام معظم رهبری، اعضای ستاد کنگره ۱۰هزار شهید اصناف و بازار با روحیه‌ای مضاعف وارد میدان شدند و ما تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره به کار گرفته‌ایم.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج اصناف در خصوص برگزاری کنگره ۱۰هزار شهید اصناف و بازار گفت: ما پیش از برگزاری کنگره شهدای اصناف به دنبال این بودیم که ضمن تجلیل از مقام شهدا، با بهره گیری از سیره و منش شهدای اصناف، در فضای بازار تأثیر گذار باشیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه گنجاندن ارزش هایی همچون عفاف و حجاب از جمله اهداف ما در طرح شهدای اصناف بود، افزود: در این راستا، فعالیت های ما بر دو محور تقسیم می شوند که یکی بحثتولید محتوا و بخش دوم ایجاد برانگیختگی در سطح جامعه بود.

وی بیان داشت: در بخش تولید محتوا، ۵۰ عنوان کتاب را در خصوص وصف سبک زندگی شهدای بازار آماده چاپ کرده ایم که در مراسم کنگره ۱۰هزار شهید اصناف رونمایی خواهد شد.

کریمی تولید ۶۰۰ دقیقه فیلم مستند را از دیگر فعالیت های ستاد کنگره شهدای اصناف دانست و گفت: تا کنون نیمی از این فیلم ها در قسمت های ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ای تحویل صدا و سیما شده است و هم اکنون از شبکه یک سیما به پخش می رسد.

وی ادامه داد: در کنار تولید فیلم مستند و کتب حماسی، برای ماندگاری اهداف کنگره شهدای اصناف و بازار، جشنواره شعری را با موضوعیت کسب و با همکاری علیرضا قزوه، شاعر ارزشی کشورمان برگزار کردیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف با اشاره به استقبال پرشور شعرای سراسر کشور از جشنواره شعر بسیج اصناف، افزود: پس از پایان این جشنواره، آثار بسیار ارزشی و خوبی به دست ما رسید که صد داریم تا آثار برگزیده را در کتابی جمع اوری کرده و آن را به چاپ برسانیم.

وی بخش برانگیختگی در سطح جامعه را محوری ترین کار کنگره شهدای اصناف و بازار دانست و یادآور شد: ما قصد داشیم تا با ایجادبرانگیختگی در سطح کشور، مردم را برای استقبال از کنگره ۱۰ هزار شهید اصناف و بازار آماده کنیم و بر این اساس ۹ یادواره شهدای اصناف را در استان های مختلف کشور برگزار کردیم.

کریمی اظهار داشت: مردم پیش از این فکر می کردند که نقش بازاریان در دفاع مقدس، تنها رساندن کمک های مالی به رزمندگان بود اما بعد از برگزاری این یادواره ها، مردم متوجه شدند که بسیاری از کسبه بازار با در دست گرفتن سلاح، در جبهه ها حاضر شدند.

وی در خصوص دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای اصناف با رهبر معظم انقلاب گفت: دیدار با امام خامنه‌ای افتخاری بود که نصیب فعالان کنگره شهدای اصناف شد، این دیدار که با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفت موجب افزایش روحیه ما برای پیشبرد کارهای کنگره شد.

مسئول سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از حرکتی که ما در شناسایی و معرفی شهدای اصناف امجام داده ایم استقبال کردند، افزود: ایشان تأکید داشتند که کنگره ۱۰هزار شهید اصناف و بازار با کیفیتی بالا و باشکوه برگزار شود.

وی در پایان گفت: پس از دیدار با مقام معظم رهبری، اعضای ستاد کنگره با روحیه ای مضاعف وارد میدان شدند و ما تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره به کار گرفته ایم.

کنگره ۱۰هزار شهید اصناف و بازار صبح دوشنبه سوم شهریور ماه در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار میشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز