خبرگزاری کار ایران

با امضای طوماری؛

نانوایان سنندج از برخورد اهانت آمیز معاون فرماندار انتقاد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۵۷

«بیش از ۸۰ کارگر نانوا در سنندج با امضای طوماری از آنچه برخورد تند، فحاشانه و غیر مسئولانه معاون امور اجتماعی و عمرانی فرمانداری این شهرستان با نمایندگان کارگران می‌خوانند، انتقاد کرده‌اند»

بیش از ۸۰ کارگر نانوا در سنندج با امضای طوماری از آنچه «برخورد تند، فحاشانه و غیر مسئولانه» معاون امور اجتماعی و عمرانی فرمانداری این شهرستان با نمایندگان کارگران می‌خوانند، انتقاد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آنطور که این کارگران در طومارشان شرح داده‌اند نمایندگان کارگران خبازی‌های سنندج و حومه چندی پیش برای پیگیری مشکل دستمزد کارگران خباز که چند سال است افزایش پیدا نکرده به فرمانداری این شهر مراجعه کردند.

در این دیدار، نمایندگان کارگران با حضور در دفتر معاون امور اجتماعی و عمرانی فرمانداری با نامه‌ای مبنی بر افزایش نسبی دستمزد کارگران که توسط اتحادیه کارفرمایان خباز پیشنهاد شده بود، مواجه شدند اما با دیدن مبلغ قید شده در نامه گفتند این دستمزد‌ها غیر قانونی است و آن را قبول نکردند.

به ادعای نویسندگان این نامه، گفته نمایندگان کارگران با برخورد تند، فحاشانه و غیر مسئولانه معاون اجتماعی فرماندار و مسول دفتر او مواجه شده و این دو نفر با الفاظ رکیک، تهدید و ارعاب به نمایندگان کارگران اهانت کرده و آنان را با بی‌احترامی از دفتر معاونت اجتماعی بیرون کردند.

کارگران نانوای سنندج در ادامه پرسیده‌اند آیا شأن و حرمت کارگر خبازی که در سخت‌ترین شرایط و با تحمل تمامی مشکلات و معضلاتی که روزانه با آن دست به گریبان است تا نان سفره‌های مردم به خصوص مسئولان دولتی را تامین کند، اینقدر بی‌ارزش است که چنین افرادی با ‌‌نهایت بی‌احترامی به نمایندگان قانونی ما اهانت کنند؟

نویسندگان این طومار در پایان ضمن حمایت از «رئوف خداکرمی» و «یدالله صمدی» از نمایندگان قانونی کارگران خباز سنندج و حومه گفته‌اند اهانت به نمایندگان کارگری اهانت به کل کارگران شاغل در صنف خبازی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز