خبرگزاری کار ایران

قطعی یک روزه آب در اصفهان بدون اطلاع رسانی مسئولین به مردم:

مشکل ایجاد شده در تصفیه خانه اصفهان سلامت آب شرب را تهدید نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۴۸

با توجه به اهمیت سلامت آب و حفظ و رعایت استانداردهای مورد تأکید مراجع مربوطه، شرکت آبفای اصفهان تصمیم به قطع آب ورودی به تصفیه‌خانه آب باباشیخ‌علی اصفهان گرفت.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه علت قطعی آب در ۳۱ مرداد ماه در اصفهان به علت به وجود آمدن مشکل در فرایند تصفیه آب شرب بخشی از شهرهای استان اصفهان و به خصوص کلانشهر اصفهان بود گفت: با توجه به اهمیت سلامت آب و حفظ و رعایت استانداردهای مورد تأکید مراجع مربوطه، شرکت آبفای اصفهان تصمیم به قطع آب ورودی به تصفیه‌خانه آب باباشیخ‌علی اصفهان گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ مجتبی قبادیان، با بیان اینکه بر اثر قطعی آب بخشی از شبکه توزیع آب اصفهان خالی شد افزود: زمانی طول می‌کشد تا نقاط مرتفع شهر بتواند شرایط ثابتی برای استفاده از آب داشته باشند.

وی در خصوص گل آلوده بودن آب برخی از مشترکان نیز گفت: شبکه‌های توزیع آب اصفهان ۳۱ مرداد فاقد آب بود که پس از ورود آب با توجه به شوک داخل شبکه و وجود برخی رسوبات این حالت طبیعی است که با گذشتن زمان آب شکل عادی به خود می‌گیرد.

قبادیان در خصوص اینکه آب تا چه زمانی وارد شبکه می‌شود، بیان داشت: تنها درخواست این شرکت از مردم صرفه جویی است تا شهروندان در نقاطی که هنوز ظرفیت شبکه آن‌ها پر نشده بتواند پر شود هر چه سریع‌تر بتوانند از آب بهره‌مند شوند.

وی درخصوص بحثآلودگی آب، با تاکید بر اینکه هیچ گونه آلودگی وارد شبکه توزیع و تولید آب در تصفیه خانه باباشیخعلی نشده است بیان داشت: کیفیت آب اصفهان به تایید مراکز بهداشتی و دانشگاه علوم پزشکی رسیده و این شرکت نیز وضعیت آب را مورد پایش قرار می‌دهد.

آب در اصفهان قطع شد، تانکر‌ها آب رساندند!!

مدیرگروه بهداشت محیط استان اصفهان نیز در خصوص قطعی آب اصفهان، با تایید سلامت آب آشامیدنی اصفهان، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری تمام همکاران شرکت آب و فاضلاب و حمایت مسئولان مشکل تصفیه خانه باباشیخعلی برطرف شده و اکنون از نظر فرایندهای تصفیه آب مشکل خاصی وجود ندارد.

رفیعی در خصوص تانکرهای توزیع آب در سطح شهر، تصریح کرد: آب توزیعی تانکرهای موجود در سطح شهر مورد پایش همکاران بهداشت محیط قرار گرفته و از نظر شیمیایی و میکروبی شرایط مطلوبی دارند.

وی با تاکید بر اینکه به محض ورود آب به شبکه اصفهان کنترل‌های لازم صورت می‌گیرد، خاطرنشان داشت: مردم اطمینان لازم را داشته باشند که بهداشت محیط در خدمت مردم است و مشکلی برای آب آشامیدنی وجود ندارد.

حائظ اهمیت است برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند علت قطعی یک روزه آب در اصفهان به جهت ورود گازوئیل به تصفیه خانه بابا شیخعلی بوده است که البته در این زمینه مدیران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اشاره‌ای نداشته‌اند؟!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز