خبرگزاری کار ایران

دومین دوره المپیک نانجینگ - چین؛

صعود ووشوکاران‌ایران به نیمه‌نهایی المپیک‌

کد خبر : ۱۹۷۶۰۰

صبا شریفی و محسن شهبازی در بخش ساندا با برتری مقابل حریفان، راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

ووشوکاران ایران کار خود در بازیهای المپیک نوجوانان ۲۰۱۴ نانجینگ را با پیروزی آغاز کردند.

به گزارش ایلنا، در نخستین روز از رقابت های ووشوی دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان که به میزبانی چین و در شهر نانجینگ درحال برگزاری است، صبا شریفی و محسن شهبازی در بخش ساندا با برتری مقابل حریفان، راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ساندای دختران صبا شریفی در دو راند نماینده برزیل را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی برای رسیدن به دیدار پایانی باید فردا به مصاف نماینده روسیه برود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، محسن شهبازی قهرمان جهان با قدرت سانداکار گرجستانی را مغلوب کرد. شهبازی فردا در مرحله نیمه نهایی و برای رسیدن به فینال با حریف چینی روبرو خواهد شد. در وزن ۵۲ کیلوگرم نیز مهدی محمدی استراحت داشت و فردا با برنده فرانسه و قزاقستان روبرو می شود.

در فرم دائو شو، نفسیه پورگنجی با امتیاز ۹،۲۲ در رتبه چهارم قرار گرفت. وی یکشنبه نیز در فرم گوئن شو به مصاف حریفان می رود. در مجموع امتیازات دو فرم دائو شو و گوئن شو به ۳ نفر برتر مدال اهداء خواهد شد که با این اوصاف پورگنجی شانس زیادی برای ایستادن روی سکو دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز