خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان البرز:

بانک‌های استان البرز در تخصیص اعتبارات از " صندوق توسعه ملی " فعال‌تر عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۴۹

متقضیانی که به بانک‌ها بدهکار هستند نمی‌توانند به طور مجدد تسهیلات دریافت کنند / تسهیلات بانکی با تسهیلات صندوق توسعه ملی دو موضوع متفاوت است.

از آغاز سال ۹۳ بانک‌های سپه، تجارت و پست بانک مسئول پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به متقاضیان دریافت این تسهیلات شده‌اند.

به گزارش ایلنا در کرج، سید مهدی طلوعی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان البرز با بیان این مطلب در نوزدهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز گفت: بانک‌های استان البرز با درصد سود معمول مختص هر بانک، در صورت دارا بودن شرایط پرداخت تسهیلات و اطمینان از بازپرداخت وام، آمادگی دارند که به هر میزان، تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار بدهند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که متقضیانی که به بانک‌ها بدهکار هستند نمی‌توانند مجدد تسهیلات دریافت کنند، بیان داشت: بانک‌ها باید پاسخگوی سپرده گذاران خود باشند و ما نمی‌توانیم پول‌های مردم را بدون حساب و کتاب در اختیار بنگاه‌هایی بگذاریم که توانایی باز پرداخت این تسهیلات را به بانک نداشته باشند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که تسهیلات بانکی با تسهیلات صندوق توسعه ملی دو موضوع متفاوت است، خاطر نشان کرد: صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی، این نکته را باید در نظر داشته باشند که تسهیلات بانکی، با کمک‌ها و حمایت‌هایی که دولت از طریق صندوق توسعه ملی به بنگاه‌های اقتصادی می‌تواند داشته یاشد متفاوت است.

طلوعی در پایان، با بیان این مطلب که تا به اکنون ردیف اعتباری به منظور پرداخت تسهیلات از صندوق توسعه ملی در اختیار بانک‌های استان البرز قرار نگرفته است تاکید داشت: بانک‌های استان البرز در گرفتن ردیف اعتباری از صندوق توسعه ملی می‌بایست فعال‌تر عمل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز