خبرگزاری کار ایران

۵ و ۶ شهریورماه جاری؛

ششمین کنگره علوم دامی ایران در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۴۳

بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ مقاله به این کنگره ارسال شده است. / فهرست کارگاه‌های آموزشی ششمین کنگره علوم دامی ایران در تبریز اعلام شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از ارسال بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ مقاله به ششمین کنگره علوم دامی ایران در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غفور عبدالهی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ششمین کنگره علوم دامی ایران، ۵ و ۶ شهریورماه امسال در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود، گفت: این کنگره با هدف فراهم کردن محیطی مناسب و با نشاط برای تبادل ایده‌ها و اطلاعات جدید در موضوعات اصلی و کاربردی علوم دامی و تقویت زمینه‌های علمی و فنی لازم بین تولیدکنندگان و پژوهشگران بخش دامپروری برگزار می‌شود.

وی گفت: تغذیه، ژنتیک و اصلاح‌نژاد، فیزیولوژی، مدیریت پرورش دام، زنبور عسل، آبزیان و کرم ابریشم، بهداشت، فناوری‌های نوین، کیفیت محصولات دامی و تغذیه انسان از جمله محورهای اصلی این کنگره است.

عبدالهی با بیان اینکه در این کنگره متخصصان علوم دامی با ارائه آخرین اطلاعات و یافته‌های پژوهشی خود در تنویر مسیر تحقیقات آینده رشته علوم دامی و تبیین شیوه‌های کارآمد پرورش دام، طیور و آبزیان تبادل نظر خواهند کرد، افزود: از تمام استادان و صاحبنظران، پژوهشگران، دانشجویان، کار‌شناسان، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و مشاغل مرتبط با پرورش دام، طیور و آبزیان جهت شرکت در این کنگره دعوت بعمل می‌آوریم.

وی با بیان اینکه در حاشیه این کنگره کارگاه‌هایی از طرف دبیرخانه و کمیته اجرایی ششمین کنگره علوم دامی ایران برگزار می‌شود گفت: کارگاه جیره نویسی طیور شامل بیان انواع روش‌ها و نرم افزارهای جیره نویسی طیورWUFFDA / UFFDA، اهمیت توازن جیره در طیور، جداول استاندارد غذایی، نکات کلیدی در مورد جیره نویسی، برنامه‌های تغذیه‌ای جوجه‌های گوشتی و تخمگذار و مراحل جیره نویسی با حضور دکتر جانمحمدی و دکتر کیان فر و کارگاه جیره نویسی دام شامل بیان اصول جیره نویسی برای نشخوارکنندگان، تنظیم جیره گاوهای شیری نژادهای مختلف(در سنین مختلف) بر اساس NRC و نرم افزارهای دیگر، کاربرد نرم افزار جهت تنظیم جیره‌های گوسفند(Small Ruminant Research)، کارگاه روش‌های آماری درتجزیه وتحلیل داده با استفاده از برنامه‌های SAS، Excel، کارگاه مقاله نویسی بر طبق استاندارد ISI، کارگاه تجزیه و تحلیل آماری داده‌های مولکولی(مارکرهای DNA)، کارگاه تجزیه و تحلیل آماری داده‌های مولکولی(توالی DNA)، کارگاه برآورد پارامترهای ژنتیکی با استفاده از Wombat، کارگاه جداسازی و کشت سلول‌های بنیادی، کارگاه تکنیک استفاده ازخروس‌های سکوم برداری شده درتعیین قابلیت هضم اسیدهای آمینه و کارگاه تکنیک EVERTED GUT SACS در تعیین قابلیت جذب مواد معدنی با حضور و تدریس اساتید مجرب دانشگاهی از دیگر کارگاه‌های جنبی این کنگره هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز