خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

نمایشگاه بزرگ کتاب در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۱۵

مهرماه سال جاری، استان کرمانشاه میزبان نمایشگاه بزرگ کتاب در کشور خواهد بود.

ابراهیم رحیمی زنگنه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهرماه سالجاری نمایشگاه بزرگ کتاب در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: استانهای بسیاری در کشور خواستار میزبانی این نمایشگاه بودند که خوشبختانه با رایزنی‌های صورت گرفته این میزبانی به استان کرمانشاه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته از ۱۶ تا بیست و دوم مهرماه برگزار می‌شود، بیان داشت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با دست اندرکاران امور فرهنگی در استان کرمانشاه، امسال به دنبال فروش ۶ میلیارد ریالی در این نمایشگاه هستیم.

رحیمی زنگنه فروش کتاب در نمایشگاه سال گذشته کرمانشاه را در حدود ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: امسال در حدود ۵۰۰ ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمانشاه حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سال گذشته بیش از نیم میلیون نفر از نمایشگاه بزرگ کتاب در استان کرمانشاه دیدن کردند.

وی تخفیف کتابهای این نمایشگاه را بیش از ۲۰ درصد عنوان کرد و افزود: بیش از ۶۰ عنوان کتاب تاکنون به دبیرخانه این نمایشگاه در کرمانشاه ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: تمامی کتابهایی که در سال گذشته منتشر شده است می‌توانند در این نمایشگاه انتشارات خود را به رقابت بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز