خبرگزاری کار ایران

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت و تجارت گیلان خبر داد:

توزیع سبوس بین دامدارن از طریق اتحادیه انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۸۲

گزارش توزیع سبوس از طریق اتحادیه دامداران، هر ماه در اختیار استانداری گیلان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان قرار داده می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از آغاز تحویل سبوس گندم به دامداران از سوی اتحادیه دامداران با نرخ مصوب ۵۲۰۰ ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مجید زیرک با اشاره به تحویل ۲۴ هزار تن گندم به صورت ماهانه به کارخانجات آرد استان افزود: پس از فرآوری این میزان گندم، با برآورد استحصال ۱۵ درصدی، به طور متوسط ۳ هزار و ۶۰۰ تن سبوس به دست می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع سبوس استحصالی از کارخانه‌های آرد استان، ۵۰۰ تن سبوس در اختیار نانوایی‌ها قرار داده می‌شود و ۳ هزار و ۱۰۰ تن نیز از طریق اتحادیه دامداران بین کارخانجات تولید علوفه، مرغداران و سایر دامداران غیر عضو اتحادیه توزیع می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قیمت مصوب توزیع سبوس را ۵۲۰۰ ریال عنوان کرد و افزود: گزارش توزیع سبوس از طریق اتحادیه دامداران هر ماه در اختیار استانداری گیلان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان قرار داده می‌شود و اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، بر نحوه عملکرد و توزیع سبوس در سطح استان نظارت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز