خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس برابر ذوب‌آهن هم خوب نبود

درخشان: عملکرد دایی قابل توجیه نیست / پرسپولیس می‌تواند از بحران خارج شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۴۵

به نظر من تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نمی‌توند این امتیازات را از دست بدهد چون در نیم فصل دوم نمی‌شود این فاصله را جبران کرد. از الان باید امتیازات را جمع کرد و امتیاز از دست نداد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که علی دایی و شاگردانش با این شرایط و از دست دادن امتیازات در شروع لیگ نمی‌توانند قهرمان شوند چرا که امتیازات اول فصل ارزش خاصی دارد و در روزهای پایانی لیگ به تیم ضربه خواهد زد. گفتگوی حمید درخشان با خبرنگارایلنا را در زیر می‌خوانید.

در مورد شکست پرسپولیس مقابل ملوان چه صحبتی دارید؟
مسلما پرسپولیس بازی خوبی انجام نداده که باخته، هفته قبل هم گفتم پرسپولیس اگر با همین روش جلو برود به مشکل می‌خورد. پرسپولیس جلوی ذوب آهن هم خوب نبود اما برد و اگر در این تیم تغییری ایجاد نکنند هم گرفتاری پیش می‌آید و هم مشکلات بیشتر می‌شود.

مشکل اصلی پرسپولیس به لحاظ فنی چیست؟

آن چیزی که ما شاهد هستیم تیم از شرایط آرمانی خیلی دور است و هم به لحاظ بدنی و هم فنی و تاکتیکی مشکل دارند. باید کادر فنی این مشکلات را بررسی کنند و تیم را بازسازی کنند.

علی دایی اعلام کرده که تیمش مستحق باخت مقابل ملوان نبوده است. به نظر شما واقعا همین طور است یا نتیجه عادلانه بود؟

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و شاید در یک دیدار خوب بازی کنی اما نتیجه نگیری کما اینکه جلوی ذوب‌آهن هم خوب نبودیم اما برنده شدیم. این بازی را من ندیدم و فقط نتیجه را شنیدم و به همین دلیل می‌گویم که دلیل نمی‌شود شما حتما خوب بازی کنی و برنده هم باشی همانطور که جلوی ذوب‌آهن خوب نبودیم اما بردیم.

پرسپولیس از ۴ بازی ۴ امتیاز گرفته است این نتیجه قابل توجیه هست؟

به نظر من تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نمی‌تواند این امتیازات را از دست بدهد چون در نیم فصل دوم نمی‌شود این فاصله را جبران کرد. از الان باید امتیازات را جمع کرد و امتیاز از دست نداد. کار پرسپولیس مشکل است چون در دور برگشت بازی‌ها سخت‌تر می‌شود، الان هم ۴ بازی و ۴ امتیاز اصلا قابل توجیه نیست.

فکر می‌کنید پرسپولیس از بحران خارج می‌شود؟

بستگی دارد عملکرد آقایان چطور باشد و چقدر تلاش کنند تا از بحران خارج شوند. شدنی هست اما غیرممکن نیست و باید مشکلات را بررسی کنند تا از این بحران خارج شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز