خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از قهرمانان پیشین ملی؛

سازمان ورزش قهرمانان از جانبازان قطع نخاعی تقدیر کرد / اهدا مدال شجاعت به ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۸۲

مدال واقعی قهرمانی از آن جانبازان و راست قامتانی است که با ایثار و رشادت خود از کیان ایران اسلامی دفاع کردند و باید این مردان بزرگ را بیش از پیش ارج نهاد.

سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران در اقدامی ستودنی و با همراهی جمعی از بزرگان ورزش از جانبازان قطع نخاعی ۸ سال دفاع مقدس تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که تحت عنوان اولین همایش ملی تجدید میثاق با راست قامتان جلوه ایثار و با حضور بزرگانی چون حسین کلانی، هادی طباطبایی، محمد محمودی، سیدعلی اکبر حیدری، محمدرضا توپچی، مجید خدایی، سعید حق وردی رییس سازمان قهرمانان ملی و دیگر بزرگان ورزش کشور برگزار شد، مدال افتخار و شجاعت را به جانبازان قطع نخاعی که همچون مردان مرد، استوار و مقاوم ایستاده اند، اهدا شد.

در این مراسم همچنین حسین بیات عضو هیات رئیسه سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران نیز حضور داشت، در سخنانی با تقدیر از جانبازان قطع نخاعی از حضور بزرگان ورزش ایران قدردانی کرد و گفت: مدال واقعی قهرمانی از آن جانبازان و راست قامتانی است که با ایثار و رشادت خود از کیان ایران اسلامی دفاع کردند و باید این مردان بزرگ را بیش از پیش ارج نهاد و از دلاورمردی ها و رشادت های انان تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز