خبرگزاری کار ایران

مسابقات سلاح‌های بادی کشور؛

رقابت نزدیک در راند سوم / فینالیست‌های تفنگ مردان مشخص شدند

کد خبر : ۱۹۷۲۵۴

آخرین راند از مرحله مقدماتی مسابقات تفنگ آقایان، در حالی به پایان رسید که رقابت سختی در این گروه میان مدعیان صعود به مرحله بعد وجود داشت.

سومین و آخرین راند رقابت در تفنگ بادی مردان، با رقابت نزدیک ورزشکاران به پایان رسید و فینالیست‌های این رشته پس از سه راند مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، آخرین راند از مرحله مقدماتی مسابقات تفنگ آقایان، در حالی به پایان رسید که رقابت سختی در این گروه میان مدعیان صعود به مرحله بعد وجود داشت.

مهدی جعفری پویا از سیستان و بلوچستان و ملی‌پوش با سابقه کشورمان در راند سوم توانست با کسب امتیاز ۶۲۵/۷ صعود خود را قطعی کرده و به فینال راه یابد.

در خط دیگری که نماینده آذربایجان‌شرقی صابر پرستی از ملی‌پوشان سابق تفنگ مردان، توانست با ثبت رکورد ۶۲۲/۱ به عنوان نفر دوم صعود خود را از این گروه به مرحله بعد قطعی کند و در نهایت پوریا نوروزیان از ایلام نیز با امتیاز ۶۲۱ به فینال این رقابت‌ها صعود کرد. از نکات جالب این راند بالا بودن امتیازات سایر شرکت‌کنندگان بود؛ به نحوی که برخی از نفرات برتر راندهای پیشین از رسیدن به فینال باز ماندند.

بنابراین یا اعلام این نتایج مهدی جعفری پویا(سیستان و بلوچستان)، محمدرضا سامع(اصفهان)، محمد حسین کریمی(ایلام)، صابر پرستی(آذربایجان شرقی)، پوریا نوروزیان(ایلام)، حسین باقری(اصفهان)، رضا زائر رضایی(قزوین با امتیاز ۶۱۶/۲) و فرزاد مناف فر(آذربایجان غربی با امتیاز ۶۱۵/۱) فینالیست‌های تفنگ بادی مردان در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور هستند که تا ساعتی دیگر به رقابت می‌پردازند.

بیست و سومین دوره مسابقات سلاح‌های بادی قهرمانی کشور، از بیست و پنجم تا سی‌ام مرداد با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در قزوین برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز