خبرگزاری کار ایران

هروی در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح می‌توانست تاثیرگذار باشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۴۲

حتی ما که مخالف استیضاح بودیم هم انتظار نداشتیم که آقای فرجی دانا به این خوبی در دفاع از خود صحبت کند.

رئیس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش عالی تاکید کرد: حضور رئیس جمهور و صحبت‌های او در جمع نمایندگان قطعا در رای‌آوری رضا فرجی دانا می‌توانست تاثیرگذار باشد.

جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برکناری رضا فرجی‌دانا از وزارت علوم و دلیل این اقدام نمایندگان گفت: به نظر من بسیاری از نمایندگان تا امروز در حالت میانه مانده بودند و لذا امروز به سمت برکناری وزیر علوم گرایش پیدا کردند که این مسئله نیز می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

وی دفاعیات فرجی‌دانا را خوب ارزیابی کرد و گفت: حتی ما که مخالف استیضاح بودیم هم انتظار نداشتیم که آقای فرجی دانا به این خوبی در دفاع از خود صحبت کند.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد عدم حضور رئیس جمهور در جلسه امروز استیضاح وزیر علوم اظهار داشت: متاسفانه این مسئله در نتیجه استیضاح امروز بسیار تاثیرگذار بود. به نظر بنده رئیس جمهور امروز باید در جلسه استیضاح وزیر خود حاضر می‌شد.

هروی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور نباید اجازه می‌داد که کار به اینجا برسد، بیان کرد: به هر حال فرجی دانا وزیر کابینه روحانی بود و اگر قبول داشته باشیم که وزرای علوم، آموزش و پرورش و ارشاد ارکان اصلی دولت هستند، بنابراین وی نباید وزیر خود را اینگونه امروز در مجلس رها می‌کرد.

وی افزود: حضور رئیس جمهور و صحبت‌های او در جمع نمایندگان قطعا می‌توانست امروز تاثیرگذار باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در پاسخ به این سوال که در مورد حکمیت لاریجانی احساس می‌شود که وی نتوانست همچون گذشته تاثقیرگذاری خود را داشته باشد به گونه‌ای که در پایان جلسه رسایی کاغذی را بالا گرفته بود که روی آن نوشته شده بود " دوپینگ لاریجانی هم جواب نداد "، خاطرنشان کرد: من هنوز هم معتقدم که یکی از افرادی که در مجلس صاحب نفوذ و مورد قبول است، باز هم لاریجانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز