خبرگزاری کار ایران

لاریجانی پس از دفاعیات وزیر علوم:

وزارت اطلاعات به غیر از یک نفر بقیه استعلام‌ها را تایید کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۵۶

اگر آن دو نفر هم جابجا شوند، ‌ثلمه‌ای به اسلام و نظام آموزش عالی وارد نمی‌شود و حتی ممکن است موجب آرام شدن فضا شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی از تایید استعلام های وزارت علوم از سوی وزارت اطلاعات به غیر از یک نفر خبر داد. ‌

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: از استیضاح کنندگان و وزیر علوم تشکر می کنم که خوب صحبت کردند و مطالب خود را در فضای آرامی مطرح کردند.

رئیس مجلس خطاب به وزیر علوم گفت: چون شما برخی مطالب را اینجا برای من فرستادید و گفتید فلانی نظر بدهد من نوشته جات شما را خواندم و دیدم وزارت اطلاعات غیر از یک نفر بقیه را تأیید کرده است از این رو چون من را حکم قرار دادید من به آن نکته ای که شما گفتید اشاره می کنم و آن اینکه به مواردی که در آن جلسه اشاره شد و جمع بندی کردیم پایبند باشید از جمله یکی از موارد این بود که اگر چند نفر از این برادران جابجا شوند ثلمه ای به عالم اسلام وارد نمی شود و فضا آرام تر می شود.

وی افزود: نظر من این است که با جابجایی چند نفر مشکل حل می شود و فضا آرامتر می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای جهانگیری به بنده پیغام دادند که ما به نظر شما احترام می گذاریم و به این نظر عمل می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز