خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی آسان صبا مقابل نفت مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۰۴

صبایی ها در دقیقه ۷۷، روی سانت زمینی سید احمد مهدی زاده و بغل پای دقیق احمد حسن زاده به گل دوم خود رسیدند و توانستند این نتیجه را تا پایان بازی حفظ کنند تا دومین پیروزی خود در چهاردهمین دوره لیگ برتر را تجربه کنند و ۸ امتیازی شوند.

صبای قم در چهارمین هفته چهاردهمین لیگ برتر فوتبال موفق شد تیم نفت مسجد سلیمان را مغلوب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، دیدار دو تیم صبای قم و نفت مسجد سلیمان درحالی از ساعت ۱۹:۱۵ روز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم آغاز شد که تیم میزبان با ترکیب مهرداد طهماسبی، پیروز قربانی، هادی شکوری، مسعود حق جو، محمد امین آرام طبع، روزبه چشمی، ایوب کلانتری، حسین بادامکی، جلال الدین علی محمدی و احمد حسن زاده به بازی آمده بود و نفرات تیم نفت مسجد سلیمان را نیز رضا محمدی، حامد محمودی، سعید سالارزاده، میلاد شیخ سلیمانی، کیامرثچراغی، میلاد جعفری، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور، احسان عبدی، فرزاد محمدی و رضا درویشی تشکیل می دادند.

اولین موقعیت بازی از روی ضربه ایستگاهی نصیب بازیکنان صبا شد که توپ ایوب کلانتری در میانه راه به دیوار دفاعی و زمین برخورد کرد و موجب شد شاگردان صمد مرفاوی در دقیقه ۹ از حریف خود پیش بیفتند.

تا پایان نیمه اول، صبایی ها فرصت گلزنی دیگری نداشتند ولی نفتی ها دو موقعیت داشتند که مهرداد طهماسبی مانع از باز شدن دروازه اش شد.

در آغاز نیمه دوم حملات نماینده خوزستان ادامه پیدا کرد و بارها می توانستند بازی را به تساوی بکشانند ولی مجددا این طهماسبی بود که با واکنش هایش اجازه تغییر نتیجه را نداد.

برخلاف روند مسابقه، صبایی ها در دقیقه ۷۷ روی سانت زمینی سید احمد مهدی زاده و بغل پای دقیق احمد حسن زاده به گل دوم خود رسیدند و توانستند این نتیجه را تا پایان بازی حفظ کنند تا دومین پیروزی خود در چهاردهمین دوره لیگ برتر را تجربه کنند و ۸ امتیازی شوند.

در این بازی هر دو تیم سه تغییر در ترکیب خود داشتند که در ترکیب نفت سالار زاده، میلاد جعفری و فرزاد احمدی به ترتیب جای خود را به حمزه حدادی، عباس عسگری و علی کیانی دادند و در صبا نیز سید احمد مهدی زاده، آمبونو آچیله و محمد برج لو جایگزین ایوب کلانتری، حسین بادامکی و احمد حسن زاده شدند.

محمد امین آرام طبع از صبا و محمود تیغ نورد و رضا درویشی از نفت مسجد سلیمان در این بازی کارت زرد دریافت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز