خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس:

درباره رفتار مأموران سد معبر بارها به شهرداری تذکر داده بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۵۹

«در پی این حادثه معاون خدمات شهری شهرداری جهت ادای توضیحات به کمیسیون احضار شده و به یکی از مشاورین کمیسیون ماموریت ویژه جهت پیگیری موضوع داده شد.»

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در واکنش بهقتل یک کارگرتوسط عوامل منسوب به شهرداری گفت: من بار‌ها در جلسات کمیسیون در این زمینه تذکر داده‌ام و کمیسیون از شهرداری خواسته است که با آموزش عوامل سد معبر، از ایجاد نارضایتی در بین کارگران خودداری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر خجسته در حاشیه جلسه امروز کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور حفظ شأن و کرامت کارگران توسط سیستم‌های نظارتی و اجرایی را وظیفه‌ای شرعی و ملی ارزیابی کرد و گفت: جایگاه کارگر در دین اسلام و آموزه‌های شرعی بسیار با ارزش و محترم بوده و نباید برخورد تند و زننده با این قشر زحمتکش که چرخاننده چرخهای اقتصادی کشور هستند صورت پذیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، فعالیت در بخش سد معبر را سنگین و حساس ارزیابی کرد و گفت: وظایف موجود در بخش مبارزه با سد معبر شهرداری وظایفی سنگین و در راستای تامین آرامش مردم است که قابل تقدیر است ولی این وظایف نباید منجر به برخوردهای تند و بد اخلاقی و ایجاد نارضایتی در مردم شود.

امیر خجسته افزود:در پی این حادثه معاون خدمات شهری شهرداری جهت ادای توضیحات به کمیسیون احضار شده و به یکی از مشاورین کمیسیون ماموریت ویژه جهت پیگیری موضوع داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز