خبرگزاری کار ایران

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم مطرح کرد؛

دعوت از آشتیانی نماینده قم به مناظره / نماینده همه مردم قم باشید نه عده‌ای خاص

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۰۰

به عنوان یک شهروند قم، از این که آقای آشتیانی نماینده قم در مجلس پای طرح استیضاح وزیر علوم را امضاء نموده ابراز ناراحتی دارم / در دوران فرجی دانا، نشاط و امید و پویایی علمی به دانشگاه ها باز گردانده شد.

ایلنا: عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم، با انتقاد از طرح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری توسط برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: فرجی دانا یکی از وزرای عالم و دانش دوست دولت است.

حجت الاسلام علی عبدی انبوهی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به مطرح شدن بحثاستیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری از سوی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: متاسفانه همانطور که مردم شریف و متدین ایران اسلامی با خبر شدند طرح استیضاح وزیر محترم علوم که انصافا یکی از وزرای عالم و دانشمند دوست می‌باشد توسط برخی از نمایندگان مجلس به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: اولاً وزیر محترم برای اجرایی شدن وعده‌هایش وقت کافی نداشته و هیچ منصفی نمی‌گوید که یکسال برای ایشان کافی است؛ هر چند در طول این مدت، نشاط و امید و پویایی علمی در دانشگاه باز گردانده شد و اکثریت دانشگاهیان از ایشان و عملکردشان راضی هستند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم، گفت: آنچه سبب نگرانی شده بورسیه‌های غیر قانونی اعلام شده است که به جای ایشان باید نمایندگان مردم به آن حساسیت نشان می‌دادند نه ایشان به عنوان وزیر؛ اعلام این مسئله از جانب وزیر محترم نشان از صداقت و شجاعت ایشان می‌دهد که باید سبب تشکر باشد.

عبدی انبوهی افزود: به عنوان یک فعال سیاسی در استان قم و عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و فردی از جامعه قم از اینکه نماینده این شهر جناب آقای آشتیانی پای این طرح را امضاء نموده‌اند ابراز ناراحتی دارم؛ هرچند بنده به ایشان رای نداده‌ام اما بالاخره ایشان به عنوان نماینده این شهر نماینده همه مردم می‌باشند نه عده‌ای خاص.

وی اضافه کرد: نمی‌دانم چرا در برخی از موارد که عنوان مخالفت با دولت نامیده می‌شود اسم ایشان به عنوان یکی از نفرات موجود است.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، خاطرنشان کرد: در قضیه انتخابات شورا‌ها ایشان به معترضین به جای وعده پیگیری، فرمودند از حق خودتان بگذرید در حالی که ایشان به عنوان عضو هیئت نظارت می‌بایست پیگیر شکایات معترضین می‌شدند.

وی یادآور شد: در داستان مربوط به آقای خاتمی نیز نام ایشان دیده شد و الان هم در طرح استیضاح؛ بنده ضمن گله‌مندی از اقدامات ایشان به عنوان یک شهروند قمی، این برادر عزیز را دعوت به مناظره، در هر مکان و هر زمانی که ایشان مناسب ببینند، می‌نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز