خبرگزاری کار ایران

خانلری در گفت‌وگو با ایلنا:

استیضاح وزیر علوم به انسجام و همبستگی ملی خدشه وارد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۷۴۹

در جلسه فردا به آقای فرجی دانا رای مثبت می‌دهم / معتقد هستم استیضاح هر چند از حقوق نمایندگان محسوب می‌شود اما کارآیی خاصی ندارد و منجر به تغییر رویه نمی‌شود و بهترین راه‌حل هم نیست.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال کشور تاکید کرد: استیضاح وزیر علوم به انسجام و همبستگی ملی خدشه وارد می‌کند.

کارن خانلری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ارزیابی‌اش از استیضاح وزیر علوم گفت: تاکنون نظرم نسبت به استیضاح منفی است و قصد دارم در جلسه فردا به آقای فرجی دانا رای مثبت دهم.

وی با بیان اینکه عملکرد وزیر علوم مثبت و مطلوب بوده است، به مذاکرات ایران و ۱ + ۵ اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی این استیضاح مطلوب نیست و فکر می‌کنم این عمل به انسجام و همبستگی ملی خدشه وارد می‌کند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال کشور با اشاره به تجربه استیضاح‌ها در دولت احمدی‌نژاد یادآور شد: معتقد هستم استیضاح هر چند از حقوق نمایندگان محسوب می‌شود اما کارآیی خاصی ندارد و منجر به تغییر رویه نمی‌شود و بهترین راه‌حل هم نیست.

خانلری در پایان خاطر نشان کرد: البته نظر من و بسیاری از نمایندگان به چگونگی دفاعیات آقای فرجی دانا بستگی دارد و نظر قطعی اکثریت نمایندگان درجلسه فردا مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز