خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در اخطار قانون اساسی مطرح کرد؛

لزوم تعیین تکلیف وضعیت معلمان حق‌التدریسی و پذیرفتگان آزمون استانداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۹۳

هم‌اکنون تنها یک ماه از مهلت قانونی مجلس برای حل و فصل این موضوع باقی مانده است، از طرف دیگر آزمون استخدامی که قرار بود ۱۷ مهرماه سال گذشته برگزار شود، هنوز اجرایی نشده و این افراد در بلاتکلیفی قرار دارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت معلمان حق‌التدریسی و پذیرفتگان آزمون استانداری‌ها و تدوین طرحی دوفوریتی در این رابطه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی با بیان اینکه رئیس جمهور باید موضوع قانون استخدامی معلمان حق‌التدریسی را تعیین تکلیف کند، گفت: هم‌اکنون تنها یک ماه از مهلت قانونی مجلس برای حل و فصل این موضوع باقی مانده است، از طرف دیگر آزمون استخدامی که قرار بود ۱۷ مهرماه سال گذشته برگزار شود، هنوز اجرایی نشده و این افراد در بلاتکلیفی قرار دارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرف دیگر موضوع استخدام قبول‌شدگان آزمون استانداری‌ها هم تعیین‌تکلیف نشده و شاهدیم که این افراد کیلومترها مسافت را به تهران سفر می‌کنند تا در مقابل مجلس تجمع کنند. از این‌رو ما پیشنهاد می‌دهیم تا در روز یکشنبه هفته آینده طرح دوفوریتی برای حل و فصل این موضوع مطرح شود.

محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: قرار است نشستی با وزیر آموزش و پرورش برگزار شود تا دغدغه نمایندگان دراین رابطه رفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز