خبرگزاری کار ایران

پنج روز پس از مرگ کارگر اعلام شد:

واکنش قالیباف به مرگ یک کارگر توسط عوامل منسوب به شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۲۹

«متاسفانه همیشه این مشکل وجود دارد و در سد معبرهایی که به وجود می‌آید، این درگیری‌ها میان ماموران شهرداری و افرادی که در آنجا حضور دارند اتفاق می‌افتد. / حتی در سال چندین نفر از ماموران شهرداری هم هستند که نقص عضو می‌شوند.»

پنج روز پس از درگذشت کارگری که بر اثر ضرب و شتم توسط ماموران منسوب به منطقه ۴ شهرداری تهران روز پنجشنبه ۲۳ مردادماه در خیابان تهران‌پارس کشته شده بود، شهردار تهران با ابراز تاسف از فوت یک «شهروند تهرانی» توسط عوامل پیمانکار شهرداری گفت: متاسف هستم و عرض تسلیت دارم، اما این گزارش هنوز دقیق نشده و رسیدگی نهایی صورت نگرفته است.

به گزارش ایلنا؛ محمدباقر قالیباف با اشاره به اینکه طبیعتا مراجع ذیربط و قوه قضائیه به این موضوع رسیدگی می‌کنند، تاکید کرد: متاسفانه همیشه این مشکل وجود دارد و در سد معبرهایی که به وجود می‌آید، این درگیری‌ها میان ماموران شهرداری و افرادی که در آنجا حضور دارند اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکهحتی در سال چندین نفر از ماموران شهرداری هم هستند که نقص عضو می‌شوند، ادامه داد: من درباره این حادثه اطلاعات بیشتری ندارم و عنوان می‌کنم که سابقه چنین درگیری‌هایی وجود داشته است.

قالیباف ادامه داد: درباره اتفاقی که دیروز رخ داده است نیز طبیعتا مراجع قضایی رسیدگی می‌کنند و در صلاحیت آن‌ها است تا مشخص شود چه کسی مقصر بوده است و کسی که مقصر باشد حتما با او برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران، تصریح کرد: من یک سوال از شما دارم که آیا به عنوان یک خبرنگار صحبت‌های من در نماز جمعه را گوش کردید؟ من با صراحت گفتم با تفکیک جنسیتی مخالف هستم و این اتفاق نیفتاده و بقیه موارد را می‌توانید از بقیه سوال کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز