خبرگزاری کار ایران

امیرابراهیم گلفام:

ارتش برای تمدید برنامه شبی در کهکشان ها اعلام آمادگی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۸۲

سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در پی درخواستی خواستار تمدید برنامه شبی در کهکشان با همکاری ارتش شد که مراتب به استحضار امیر «محمدحسین دادرس» رئیس ستاد ارتش رسید، و مورد موافقت قرار گرفت.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از تمدید برنامه نمایشی شبی در کهکشان ها با موافقت رئیس ستاد ارتش خبرداد.

به گزارش ایلنا، امیرابراهیم گلفام با اشاره به آخرین وضعیت نمایش عظیم «شبی در کهکشان‌ها» اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده برنامه «شبی در کهکشان‌ها» برای نمایش یک ماهه طراحی و برنامه ریزی شده بود که از ۲۶ تیرماه تا ۲۵ مرداد انجام شد و یک روز بیشتر از زمان مقرر نیز به اجرا در آمد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با استقبال گسترده‌ای که از سوی مردم برای تماشای این نمایش صورت گرفت و باتوجه به صدوسی هزار نفری که در لیست انتظار برای تماشای این نمایش هستند، مسئولین برای ادامه این نمایش تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش تصریح کرد: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در پی درخواستی خواستار تمدید این برنامه با همکاری ارتش شد که ما مراتب را به استحضار امیر «محمدحسین دادرس» رئیس ستاد ارتش رساندیم که مورد موافقت قرار گرفت.

امیر گلفام گفت: با توجه به اعلام سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران که گفته بود مشکل مالی برای اجرای برنامه نداریم، ارتش نیز اعلام آمادگی می کند که قادر است در اواسط شهریورماه کار نمایش را برای مرحله دوم شروع نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز