خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در واکنش به مرگ یک کارگر توسط ماموران منتسب به شهرداری تهران:

مرگ کارگر جلوه ای از فرهنگ افراطیون و داعش است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۶۵

«شهرداری باید با اخلاق پسندیده و رافت اسلامی مقابل تخلفات بایستد نه آنکه با ایجاد رعب و وحشت و میدان دادن به قلدران و زورگویان چهره تهران را خشن و زمخت نشان دهد.»

در پی مرگ یک کارگر بر اثر ضرب و شتم ماموران منتسب به شهرداری تهران، یک نماینده مجلس این قتل را «آزار دهنده»، «جنایت‌کارانه» و «جلوه‌ای از فرهنگ افراطیون و داعش» توصیف کرد.

«کمال‌الدین پیرموذن» در این باره به ایلنا گفت: هر کسی که مرتکب این جنایت شده است، مجلس، شورای شهر و قوه قضاییه موظفند به آن رسیدگی کنند.

عضو فراکسیون کارگری مجلس در ادامه از شهرداری و شورای شهر تهران خواست خود رأسا وارد عمل شوند و تاکید کرد: قوه قضاییه با رسیدگی قاطعانه این پرونده را تکمیل کند تا چهره اسلام رحمانی بیش از این زیر سوال نرود.

به گفته پیرموذن، شهرداری باید با اخلاق پسندیده و رافت اسلامی مقابل تخلفات بایستد نه آنکه با ایجاد رعب و وحشت و میدان دادن به قلدران و زورگویان چهره تهران را خشن و زمخت نشان دهد.

این نماینده مجلس در پایان با تاکید بر اینکه «قاتلان ماموران شهرداری تهران هستند»، اظهار کرد: اگر شورای شهر و وزارت کشور به این موضوع رسیدگی نکنند، مجلس وارد عمل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز