خبرگزاری کار ایران

کمیسیون اجتماعی مجلس واکنش نشان داد:

شهرداری درباره مرگ یک کارگر به مجلس پاسخ دهد / برخورد با شدید‌ترین شکل ممکن

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۴۲۸

«بدون‌شک ضروری است با شدید‌ترین شکل ممکن با عوامل این اقدام برخورد شود تا بار دیگر شاهد این تخلفات در هیچ نهادی از جمله شهرداری نباشیم.»

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد ازاقدام ماموران شهرداری در ضرب و شتم یک کارگرکه منجر به فوت وی شده است، گفت: این اقدام غیر اخلاقی و غیرانسانی است که از سوی ماموران شهرداری انجام شده و بدون‌شک کمیسیون اجتماعی آن را پیگیری می‌کند.

به گزارش ایلنا، ایرج عبدی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری مجلس، با ابراز تاسف از اقدام اخیر ماموران شهرداری درباره ضرب و شتم یکی از کارگران که منجر به مرگ وی شده‌ است، افزود:متاسفانه این برخورد‌ها، غیراخلاقی و غیر انسانی است که از سوی شهرداری صورت گرفته است.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت حفظ شأن و جایگاه کارگران از سوی نهادهای مختلف به‌ویژه شهرداری، ادامه داد: مسئولان باید برای حفظ حقوق و امنیت خاطر هم‌وطنان خود به ویژه قشر آسیب‌پذیر کارگر اقدامات و برنامه‌ریزی اساسی را در دستور کار قرار دهند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ‌ با تاکید بر ضرورت برخورد با عاملان این ضرب‌وشتم، تصریح کرد: بدون‌شکضروری است با شدید‌ترین شکل ممکن با عوامل این اقدام برخورد شود تا بار دیگر شاهد این تخلفات در هیچ نهادی از جمله شهرداری نباشیم.

وی تصریح کرد: بدون‌شک کارگر قشری است که در کشور باید به آن‌ها اهمیت زیادی داده شود نه اینکه بی‌دلیل از سوی برخی افراد مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در ‌‌نهایت منجر به مرگ وی شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بدون‌شک کمیسیون اجتماعی به موضوع مرگ یک کارگر به دلیل ضرب و شتم از سوی ماموران شهرداری ورود پیدا خواهد کرد، گفت: این کمیسیون از مسئولان مربوطه دعوت خواهد کرد تا نسبت به این اتفاق پاسخگو باشند زیرا در این حادثه جان یک انسان از بین رفته است.

گفتنی است؛ کارگری که بر اثر ضرب و شتم توسط ماموران گشت سد معبر منسوب به ناحیه ۴ منطقه ۴ شهرداری تهران به مدت یک هفته در بیمارستان بستر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز