خبرگزاری کار ایران

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام در حمایت از فرجی دانا

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۱۸۴

جریان خاصی از افراطیون که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ به دست مستقیم مردم استیضاح شدند می‌خواهند انتقام خود را از منتخبان ملت بگیرند. افرادی که در سایه نظارت استصوابیِ سلیقه‌ای شورای نگهبان راه به جایی برده اند که پیش از این مدرس ها بر آن تکیه می زدند!

اتحادیه ی انجمن های اسلامی دانشجویان خط امام در حمایت از وزیر محترم علوم در فرآیند استیضاح اعلام حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه این اتحادیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

امروز یک روزش هم برای دولت حساسیت دارد و باید کار بکنند. بنابراین عرض من این است که باید آقایان نظر داشته باشند، انتقاد کنند، انتقاد سازنده، انتقاد نصیحت، و انتقاد خصمانه نکنند در نطقهای قبل از دستور و در صحبتهایی که وقتی معرفی می‌کنند وزرا را هتاکی نکنند این از شأن آقایان دور است. نباید یکی دیگری را تضعیف کند، همدیگر را تضعیف کنند، نه آنهایی که در اکثریت هستند، نه آنهایی که در اقلیت هستند، نه آنهایی که ممتنع هستند، هیچ کدام نباید این کار را بکنند، برای اینکه این خلاف رضای خداست، خلاف شرع است.{صحیفه امام جلد ۱۹ صفحه ۴۰۱}

چندی پیش از این، فردی سکان هدایت پیشخوان علمی کشور را بر عهده گرفته بود که آخرین مسئولیت وی استانداری تهران وسپس ریاست ستاد انتخابات کشور بود یعنی فردی تماماً با سابقه ی سیاسی امنیتی و ملغمه ای از حواشی و تخلفات. هموکه دانشگاه ها را ابتدا به پادگان و بعد از آن به گورستان تبدیل کرد که شرح تخلفات و اقدامات خلق الساعه ی وی نیاز به مثنوی هفتاد من کاغذی دارد که مجال بسط آن نیست.

لکن این روز ها تنها بخشی از رانت خواری و مفاسد مالی اداری مجموعه ی تحت مدیریت وی منتشر شده است که لازم است دستگاه قضایی با جدیت تمام با متخلفین برخورد قاطع کند تا استقلال و آزادگی خود را به رخ همگان بکشد. مردم شریف ایران انقلاب کرده اند تا از شر ویژه خواری ها و مفاسد مالی اداری رهایی یابند نه اینکه افرادی معلوم حال به اسم انقلابی گری رانت خواری کنند! به راستی اینان و حامیانشان برای فردای حسرت و وجدان خفته ی خود چه پاسخی دارند؟

اکنون اما به مدد حماسه سیاسی سال گذشته، دانشمندی محجوب عنان وزارت علوم را در دست گرفته است که سابقه ای تماما علمی و دانشگاهی دارد فردی که سعی کرده است مانند تمام کشورها استقلال دانشگاه ها را به آن برگرداند و عدالت علمی را گسترش دهد. هرچند ممکن است عملکرد هیچ کس بی عیب نباشد اما اوضاع امروز دانشگاه ها و وزارت علوم به مراتب از سال های گذشته بهتر است.

اما متاسفانه جریان خاصی از افراطیون که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ به دست مستقیم مردم استیضاح شدند می خواهند انتقام خود را از منتخبان ملت بگیرند. افرادی که در سایه ی نظارت استصوابیِ سلیقه ای شورای نگهبان راه به جایی برده اند که پیش از این مدرس ها بر آن تکیه می زدند!

هرچند استیضاح حق نمایندگان مجلس است اما برای آگاهان، دلایل استیضاح وزیر علوم و عمق دلواپسی کاسبان ۸۸ اضهر من الشمس است لذا اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) ضمن هشدار به برخی نمایندگان افراطیون در مجلس رسما حمایت خود را از وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری دکتر فرجی دانا اعلام می دارد و خطاب به استیضاح کنندگان می افزاید بدانید که در صورت برکناری ایشان اولا باعثافزایش محبوبیت فرجی دانا و تبدیل شدن او به یک پتانسیل بالقوه خواهید شد ثانیا رویه وزارت علوم با تغییر شخص وزیر تغییر نخواهد کرد.

والسلام علی من التبع الهدی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز