خبرگزاری کار ایران

قربانی در تذکر شفاهی:

مشکلات توزیع برق آستانه اشرفیه باید حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۱۱

دولت از واردات برنج خارجی در زمان برداشت برنج جلوگیری کند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس، گفت: دولت از واردات برنج خارجی در زمان برداشت برنج جلوگیری کند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین قربانی در نشست علنی امروز(یکشنبه ۲۶مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به کشور در تذکر شفاهی گفت: کشاورزی محور توسعه گیلان است با توجه به تصویب قانون انتزاع دیگر عذری از وزارت جهاد کشاورزی برای واردات کالاهای بی کیفیت پذیرفته نیست.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در صدا و سیما کالاهای بی کیفیت تبلیغ می شود بنابراین انتظار داریم در زمان برداشت برنج در کشور دولت از واردات برنج خارجی جلوگیری کند.

قربانی ادامه داد: در حالی واردات برنج به کشور صورت می گیرد که در حال حاضر سه برابر مورد نیاز در کشور برنج وجود دارد این موضوع باعثشده قیمت برنج ۲۵ درصد کاهش یابد این در حالی است که هزینه های تولید در بخش کشاورزی مانند شالی کوبی ۳۰ درصد با رشد روبرو بوده است.

وی گفت: مقرر شده بود ۱۶۰ میلیارد تومان برای مدیریت چای کشور اختصاص داده شود که به دلیل عدم تخصیص این موضوع در بخش چای نیز با مشکل روبرو هستیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: باید به صنعت از بین رفته نوغان کشور توجه شود و همچنین مشکل کمبود آب در روستاهای حوزه انتخابیه ام مانند روستای دستک رسیدگی شود و در زمینه احداثسد برای جلوگیری از وارد شدن آب سفیدرود به دریای خزر مساعدت لازم انجام شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: باید مشکلاتی که در زمینه توزیع برق آستانه اشرفیه قرار دارد حل شود و همچنین وزیر ورزش و جوانان به قول خود در رابطه با احداثاستخر شنا در آستانه اشرفیه عمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز