خبرگزاری کار ایران

دریادار فدوی در جمع تفنگداران سپاه:

کینه دشمنان نسبت به جریان مقاومت اسلامی شکل و ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۴۳

نیات و اهداف خصمانه دشمنان ضرورت حفظ و تقویت آمادگی های رزمی و دفاعی را بیشتر کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به شرایط حساس منطقه‌ای و جهانی، تأکید کرد: نیات و اهداف خصمانه دشمنان، ضرورت حفظ و تقویت آمادگی‌های رزمی و دفاعی را بیشتر کرده است.

به گزارش ایلنا، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در جریان بازدید از یگان‌های مستقر این نیرو در بوموسی و در جمع تفنگداران تیپ امام سجاد(ع) با اشاره به شرایط حساس منطقه‌ای و جهانی، گفت: نیات و اهداف خصمانه دشمنان ضرورت حفظ و تقویت آمادگی های رزمی و دفاعی را بیشتر کرده است.

وی افزود: روند تحولات منطقه‌ای نشان می دهد که کینه و خصومت دشمنان نسبت به جریان مقاومت اسلامی نه تنها کاهش پیدا نکرده که شکل و ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است.

فدوی ادامه داد: در چنین شرایطی حتی یک روز را نیز برای حفظ و تقویت آمادگی های دفاعی از دست نداده و نخواهیم داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: شرط بهره مندی از یاری و نصرت خدا، حرکت هوشمندانه، آگاهانه و همراه با بصیرت در مسیر ولایت است. وی افزود: کارنامه جنایات ددمنشانه و وحشیانه دشمنان ما در ابعاد گوناگون، موضع حق جویانه و حق طلبانه ما را بیش از پیش آشکار و تأیید کرده و عزم ما را در ادامه مسیری که در پیش گرفته ایم، دو صد چندان کرده است.

فدوی در پایان اظهار داشت: فلسفه خلقت عبودیت و بندگی خدا است و اعتبار انسان به میزان تلاشی است که در راه تحقق زمینه های بندگی و عبودیت خدا انجام می دهد. اسلام اصیل در پی ایجاد شرایطی است که انسان ها بتوانند به دور از منجلاب ها و مفاسد، خالق هستی را عبودیت و بندگی کرده و مراتب کمال را طی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز