خبرگزاری کار ایران

دامادی به ایلنا خبر داد؛

جلسه امروز مخالفان استیضاح با فرجی‌دانا / موافقان وزیر علوم دفاعیات خود را هماهنگ می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۵۴

بنده به عنوان مخالف استیضاح و موافق وزیر علوم در روز استیضاح ثبت نام خواهم کرد، امیدوارم نام من از قرعه‌کشی بیرون بیایید تا بتوانم به عنوان یک نماینده مجلس به نمایندگی از قشر جوان دانشجو از فرجی‌دانا دفاع کنم.

نماینده مردم ساری از جلسه امروز نمایندگان مخالف استیضاح وزیر علوم با فرجی دانا خبر داد.

محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به مسئله استیضاح وزیر علوم در خصوص انتشار گوشه‌ای از تخلفات صورت گرفته در وزارت علوم دولت قبل و تخریب رسانه‌ها و وزیر علوم فعلی توسط عده‌ای گفت: کار رسانه شفاف‌سازی است. اگر تخلفی صورت نگرفته آقایان نباید نگران شفاف‌سازی‌ها باشند.

وی با بیان اینکه همه انتظار دارند اگر موارد تخلفی صورت گرفته است به مردم اعلام شود، گفت: این رفتار منش جمهوری اسلامی است. اما برخی مخالفت‌ها با این شفاف‌سازی‌ها به گونه‌ای است که گویی منافعی از عده‌ای کم خواهد شد و این عده نگران هستند.

دامادی با تاکید بر اینکه ما از هر گونه شفاف‌سازی در مورد تخلفات وزارت علوم دولت قبل استقبال و تقدیر می‌کنیم، گفت: البته این شفاف‌سازی باید با سند باشد، همانطور که در نطق علنی روز چهارشنبه خود نیز گفتم، بنده مخالف استیضاح هستم و معتقدم که اولویت امروز کشور ما اقتصاد کشور است و مشکلات جزئی را می‌توان با نشست و صحبت حل کرد.

وی افزود: به نظر من نیاز به انجام اقدامات تنش‌آمیز در مورد هر مسئله‌ای وجود ندارد. ما نمایندگان مجلس نباید از فرمایش رهبری در ماه مبارک رمضان در خصوص حمایت از دولت و تعامل میان قوا عبور کنیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه فضای مجلس را یک عده خاص تعیین نمی‌کنند، گفت: نمایندگان مجلس مستقلا تصمیم می‌گیرند و فکر می‌کنند. من امیدوارم تصمیم‌گیری در مورد استیضاح وزیر علوم نیز به جایی برسد که مصالح ملت در آن لحاظ شود.

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از نتیجه استیضاح چیست، گفت: نتیجه این استیضاح مانند بازی فوتبال مشخص نیست. اما با این وجود در مجلس فضای تقابل وجود ندارد و همه چیز به دفاع رئیس جمهور و سخنان فرجی‌دانا بستگی دارد.

نماینده مردم ساری ضمن ابراز امیدواری برای ابقای فرجی‌دانا در وزارت علوم گفت: وزارت علوم جزو معدود وزارت‌خانه‌هایی بود که انتخاب وزیر آن قدری طول کشید. بنابراین بحثاستیضاح در شرایط فعلی که در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها قرار داریم، قطعا آسیب فراوانی به فضای دانشگاه خواهد زد.

وی با اعلام اینکه بنده به عنوان مخالف استیضاح و موافق وزیر علوم در روز استیضاح ثبت نام خواهم کرد، گفت: امیدوارم نام من از قرعه‌کشی بیرون بیایید تا بتوانم به عنوان یک نماینده مجلس به نمایندگی از قشر جوان دانشجو از فرجی‌دانا دفاع کنم.

دامادی با اعلام این خبر که مخالفان استیضاح امروز در مجلس و با حضور وزیر علوم جلسه‌ای برگزار خواهند کرد، گفت: نگاه ما در راستای نگاه ولایتمداری است و در جلسه امروز که حدود ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد، تلاش می‌کنیم تا برای دفاع از فرجی‌دانا هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز