خبرگزاری کار ایران

سه‌شنبه آینده در کمیسیون بهداشت و درمان؛ / تکرار /

قاضی‌زاده هاشمی در مورد اجرای طرح پزشک خانواده گزارش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۱۹۷

کمیسیون بهداشت و درمان روز یکشنبه بررسی طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می‌نمایند، را در دستور کار خود دارد.

قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه ضمن حضور در کمیسیون بهداشت جهت ارائه گزارش درخصوص اجرای پزشک خانواده و بررسی مشکلات مطروحه در این خصوص در استان مازندران به سوالات ۴ نماینده نیز پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون بهداشت و درمان روز یکشنبه بررسی طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می‌نمایند، را در دستور کار خود دارد.
همچنین بررسی راهکارهای اجرائی در جهت حل مشکلات دارو و درمان ایثارگران با حضور مسؤولین ذی‌ربط اجرائی و بررسی طرح حمایت از سلامت و حقوق جانبازان بالای پنجاه درصد از دیگر برنامه‌های این کمیسیون در هفته آینده است.
روز یکشنبه آینده نیز لایحه تصویب کنوانسیون میناماتا در مورد جیوه در کمیسیون بهداشت مورد بررسی قرار می‌گیرد.
علاوه بر این قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه ضمن حضور در کمیسیون بهداشت جهت ارائه گزارش درخصوص اجرای پزشک خانواده و بررسی مشکلات مطروحه در این خصوص در استان مازندران به سوالات ۴ نماینده نیز پاسخ خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز