خبرگزاری کار ایران

میزبانی ۲۲ استان از ۸۲ شهید گمنام دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۱۲۷

از این شمار شهدای والامقام و گمنام دفاع مقدس، ۷۰ شهید مربوط به عملیات های آفندی سال ۶۷، تک دشمن در سال ۶۷ و عملیات های خیبر، کربلای ۵ و والفجر ۸ است.

کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، از تشییع و خاکسپاری پیکرهای پاک و مطهر ۸۲ شهید گمنام دفاع مقدس در ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) در ۲۲ استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، از این شمار شهدای والامقام و گمنام دفاع مقدس، ۷۰ شهید مربوط به عملیات های آفندی سال ۶۷، تک دشمن در سال ۶۷ و عملیات های خیبر، کربلای ۵ و والفجر ۸ است.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گمنام دفاع مقدس در استان های اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهار محال وبختیاری، استان خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان وبلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان برگزار خواهد شد.

کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اعلام کرد در اجرای مراسم یادشده استان مازندران، شهر جویبار میزبان دو شهید گمنام، استان مرکزی، شهر پرندک(شهرستان زرندیه) و شهر مامونیه(مرکز شهرستان زرندیه) میزبان چهار شهید گمنام و استان همدان، شهر جوکار(شهرستان ملایر) نیز میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس هستند.

همچنین این کمیته از اعلام مشخصات ۱۲ شهید بزرگوار شناسایی شده دفاع مقدس در آینده ای نزدیک خبر داد.

کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با دعوت از عموم مردم شهید پرور شهرهای یاد شده بویژه جوانان عزیز خواست تا با شرکت گسترده خود در مراسم تشییع شهدا، بار دیگر با آرمان های شهیدان تجدید پیمان کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز