خبرگزاری کار ایران

شوهانی در تذکر شفاهی:

نمایندگان بیشترین نقد را به دولت وارد می کنند اما کمترین تحمل را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۸۴۵

برخی از نمایندگان متأسفانه به دنبال کشاندن مجلس به مسائل فرعی هستند اما همانطور که رئیس مجلس تأکید کرد در وضعیت موجود مجلس باید به رفع دغدغه های مردم و حل معضلات اقتصادی توجه کند.

ضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از برخی نمایندگان در پرداختن به مسائل فرعی به جای موضوعات اصلی و معیشتی مردم گفت: متأسفانه مجلس به جای توجه به موضوعات اصلی به مسائل فرعی می پردازد از طرفی دیگر نمایندگان مجلس بیشترین تعداد نقد را در قالب استیضاح، تذکر و سؤال به دولت دارند ولی کمترین تحمل نقد را ندارند از این رو نمایندگان باید در این رابطه سعه صدر داشته باشند..

به گزارش ایلنا، احمد شوهانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با بیان اینکه پاشنه آشیل دولت و مجلس مباحثاقتصادی و بیکاری است گفت: برخی از نمایندگان متأسفانه به دنبال کشاندن مجلس به مسائل فرعی هستند اما همانطور که رئیس مجلس تأکید کرد در وضعیت موجود مجلس باید به رفع دغدغه های مردم و حل معضلات اقتصادی توجه کند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، مهران و چرداول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحران بیکاری در کشور بسیار جدی است گفت: متأسفانه مجلس به جای توجه به موضوعات اصلی به مسائل فرعی می پردازد از طرفی دیگر نمایندگان مجلس بیشترین تعداد نقد را در قالب استیضاح، تذکر و سؤال به دولت دارند ولی کمترین تحمل نقد را ندارند از این رو نمایندگان باید در این رابطه سعه صدر داشته باشند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور با وجود اقدامات قابل دفاع دولت در یک سال گذشته باید در جهت بررسی عملکرد مدیران خود به ویژه استانداران اقدام کند از طرف دیگر همه می دانند که مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس نقش بسیار پر رنگی داشتند و هم اکنون این استان حدود ۴۳ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد با توجه به وضعیت بحرانی کشور عراق مسئولان باید در جهت تحقق فوق العاده حق مرزی کارکنان این استان اقدام کند زیرا در وضعیت موجود حتی کارکنان دو شهر دهلران و مهران هم که قراردادی هستند از این امتیاز بی بهره‌اند.

شوهانی در تذکری به رئیس بنیاد مستضعفان گفت: مسئولین این بنیاد باید نسبت به وضعیت کارخانه سیمان ایلام توجه کنند همچنین رئیس سازمان محیط زیست باید در جهت حل مشکلات ریزگردها و حفاظت از جنگل ها و رفع سوء مدیریت در این سازمان اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز