خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی در تشریح جلسه غیرعلنی مجلس:

لاریجانی برخی از دلایل استیضاح را وارد ندانست / تاکید رییس مجلس برحفظ آرامش از سوی نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۵۴۰

آقای لاریجانی در سخنانشان به تبیین و تشریح شرایط منطقه‌ای، گروه تروریستی داعش، وضعیت غزه، پرونده هسته‌ای کشورمان و مسائل اقتصادی پرداخت و از نمایندگان درخواست کرد تا آ‌رامش خود را حفظ کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به تشریح جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات روز گذشته رئیس جمهور پرداخت.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره اظهارات روز گذشته رئیس جمهور گفت: کلیت صحبت‌های آقای روحانی قابل دفاع نبود و پنج نفری هم که در مجلس در این رابطه صحبت کردند، تقاضای عدم تکرار صحبت‌های این چنینی از سوی آقای رئیس جمهور را مطرح کردند.

وی با اشاره به سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از صحبت‌های ۵ نماینده اظهار کرد: آقای لاریجانی در سخنان‌شان به تبیین و تشریح شرایط منطقه‌ای، گروه تروریستی داعش، وضعیت غزه، پرونده هسته‌ای کشورمان و مسائل اقتصادی پرداخت و از نمایندگان درخواست کردند تا آ‌رامش خود را حفظ کنند.

نماینده مردم رشت ادامه داد: البته آقای لاریجانی تاکید داشتند که صحبت‌های دیروز آقای روحانی، صحبت‌های خوبی نبود و نباید تکرار شود اما مساله اصلی کشور حل مشکلات اقتصادی مردم، ایجاد اشتغال و خروج از رکود است و همه نمایندگان و دولت باید در این باره تمرکز کنند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در خصوص حضور مجید انصاری و محمدباقر نوبخت در این جلسه غیرعلنی بیان کرد: آقای نوبخت و آقای انصاری تا آنجایی که من دیدم پس از شروع جلسه غیرعلنی از صحن مجلس خارج شدند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه درباره استیضاح وزیر علوم نیز صحبتی شد؟، تصریح کرد: در این باره صحبت‌هایی شد و آقای لاریجانی برخی از دلایل استیضاح را وارد ندانستند و البته گفتند برخی از دلایل نیز بجاست و من از آقای وزیر درخواست رفع آن ایرادات را داشته‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز