خبرگزاری کار ایران

طاهری در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

پافشاری کمیسیون فرهنگی برای معرفی رسایی و نبویان در انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۰۶

کمیسیون پس از بررسی پیشنهاد مطهری به این نتیجه رسید براساس اختیاراتش عمل کند و معرفی دو نفر برای عضو هیات نظارت بر مطبوعات کفایت می‌کند و نیاز به اضافه شدن افراد بیشتر نیست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی از پافشاری این کمیسیون در معرفی اعضای پیشنهادی برای هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد.

سیدعلی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگارایلناْ با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: در جلسه امروز طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین نمایندگانی از مرکز پژوهش‌ها، مرکز تحقیقات حوزه علمیه، سازمان اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه حضور داشتند و بحث‌های اولیه مطرح شد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله انتخابات نماینده مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات بیان کرد: در این جلسه عنوان شد که کمیسیون فرهنگی نسبت به رای‌گیری جلسات گذشته پافشاری می‌کند. آقای مطهری پس از آقایان رسایی و نبویان به عنوان ناظر مطرح بود که امروز پیشنهاد کرد پس از او یعنی آقایان هروی و کامران به این اعضا اضافه شوند.

طاهری خاطرنشان کرد: کمیسیون پس از بررسی پیشنهاد مطهری به این نتیجه رسید براساس اختیاراتش عمل کند و معرفی دو نفر برای عضو هیات نظارت بر مطبوعات کفایت می‌کند و نیاز به اضافه شدن افراد بیشتر نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز