خبرگزاری کار ایران

دستور دادستان تهران برای پیگیری پرونده سقوط هواپیمای مسافربری

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۰۲

دو نفر از معاونین دادسرا با حضور در مراکز درمانی ضمن عیادت از مصدومان سانحه، اظهارات آنان را در خصوص چگونگی بروز این سانحه اخذ کردند.

از نخستین لحظه سانحه سقوط یک فرودند هواپیمای مسافربری در اطراف فرودگاه مهرآباد تهران دو نفر از معاونین دادستان تهران شامل سرپرست دادسرای امور جنایی و سرپرست دادسرای فرودگاه در محل حادثه حاضر شدند و اقدامات لازم برای حفظ صحنه صورت داده و دستورات مقتضی را برای انجام کارشناسی و پیگیری امور مربوط به اولیای دم صادر کردند.

به گزاررش ایلنا، عباس جعفری دولت آبادی در گفت وگویی خبری با اعلام این مطلب اعلام کرد: تعداد ۳۹ نفر از جان باختگان این سانحه با دستور مقام قضایی به سازمان پزشکی قانونی انتقال یافته و اقدامات لازم برای شناسایی هویت آنان توسط عوامل پزشکی قانونی از جمله از طریق آزمایش‌های دی ان ای آغاز شده است.

وی افزود: جعبه سیاه هواپیما نیز در محل سانحه کشف شده و برای بررسی علت سقوط با دستور مقام قضایی تحویل کارشناسان مربوطه گردیده است.

دادستان تهران اضافه کرد: دو نفر از معاونین دادسرا با حضور در مراکز درمانی ضمن عیادت از مصدومان سانحه، اظهارات آنان را در خصوص چگونگی بروز این سانحه اخذ کردند.

خوشبختانه در این سانحه اعضای یک خانواده ۴ نفره از جمله مادر و نوزاد وی زنده مانده‌اند.

تحقیقات قضایی در خصوص این سانحه کماکان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز