خبرگزاری کار ایران

رهامی در گفت‌وگو با ایلنا:

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تلاش دارد محوریتش در اقدامات بشردوستانه را نشان دهد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۸۶۱

نجات جان مجروحان غزه برای ما واجب عینی است و بنابراین در آخرین جلسه شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تصمیم گرفتم از همه اعضای انجمن و جامعه دانشگاهی درخواست کنیم که در مراکز انتقال خون تهران و شهرستان‌ها حاضر شوند.

دبیرکل انجمن مدرسین دانشگاه‌ها تاکید کرد: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها به عنوان یک تشکل محوری جریان اصلاحات تلاش دارد محوریتش را هم در اقدامات بشردوستانه نشان دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن رهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برنامه اهدای خون اعضای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: ما برای اینکه از مردم غزه و فلسطین یک حمایت عملی کرده باشیم، این اقدام انسان‌دوستانه را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه مسئله غزه فقط مربوط به مردم فلسطین و جهان عرب نیست بلکه مسئله جهان اسلام و بشریت است، اظهار داشت: برای ما همه مردم دنیا که بی‌گناه کشته می‌شوند چه در عراق توسط داعش، چه در آفریقا و دخترانی که ربوده شدند و چه در میانمار که مسلمانان کشته می‌شوند از نظر انسانی برای ما مساوی‌اند و اعلام حمایت ما، حمایت از همه مظلومان دنیاست و اگر امکان کمک باشد اعلام کمک و حمایت می‌کنیم.

دبیرکل انجمن مدرسین دانشگاه‌ها با اشاره به اقدامات تشکل مطبوعش در رابطه با جنایات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه یادآور شد: ما در این رابطه بیانه‌ای صادر کردیم و عملیات نظامی رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار محاکمه سران جنایتکار صهیونیست در محاکم بین‌المللی شده و از سویی خواستار تحریم حامیان اسرائیل هستیم.

رهامی با اشاره به تعداد مجروحان بالای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطین تصریح کرد: نجات جان آنها برای ما واجب عینی است و بنابراین در آخرین جلسه شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تصمیم گرفتم از همه اعضای انجمن و جامعه دانشگاهی درخواست کنیم که در مراکز انتقال خون تهران و شهرستان‌ها حاضر شوند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: بر اساس آخرین اخبار جامعه دانشگاهی در مراکز انتقال خون استان‌ها و شهرستان‌ها حضور یافته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ما تلاش کردیم تا این اقدام کاملا بشردوستانه به دور از شعارزدگی و سیاسی شدن باشد، خاطرنشان کرد: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها به عنوان یک تشکل محوری جریان اصلاحات که در حال حاضر نیز مسئولیت کمیته سیاسی و کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را بر عهده دارد تلاش کرده محوریتش را هم در اقدامات بشر دوستانه نشان دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز