خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام آل هاشم:

نظام سلطه با تکیه بر توان ارتباطی خود شیوه امپریالیسم خبری را دنبال می کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۳۲۳

مسجد، یکی از پایگاه های مهم فرهنگی است که نقش مهمی در ترویج فرهنگ اسلامی دارد. / انقلاب ما نیز از مساجد آغاز شد و در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد.

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسجدالنبی پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم طی سخنانی در آیین افتتاحیه مسجدالنبی پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان درجمع فرماندهان و کارکنان این پایگاه، توسعه و ساخت مسجد را از رسالت‌های اصلی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خواند و افزود: مسجد، یکی از پایگاه های مهم فرهنگی است که نقش مهمی در ترویج فرهنگ اسلامی دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه ضمن قدردانی از تلاش و همت فرمانده نیروی هوایی آجا در ساخت مسجد پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان، به اهمیت و جایگاه مساجد در اسلام پرداخت و دراین باره خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام به ساخت اماکن فرهنگی و عبادی خصوصاً مسجد عنایت و تأکید خاصی شده؛ چرا که مسجد بهترین سنگر مبارزه با شبه‌ها، کجی ها و انحراف های فکری است و کلیه اهداف اخلاقی و اجتماعی جامعه اسلامی نیز در آن محقق می شود.

نماینده ولی فقیه در ارتش، مساجد را مرکز مبارزه با دشمنان اسلام خواند و دراین باره تصریح کرد: ‌ انقلاب ما نیز از مساجد آغاز شد و در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد.

آل هاشم همچنین با اشاره به فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمام فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

وی تصریح کرد: نظام سلطه با تکیه بر توان ارتباطی خود شیوه امپریالیسم خبری را دنبال می کند و هدف آن نیز ترور فرهنگی ملت هاست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه یک سو بودن جریان بین‌المللی ارتباطات و محدود بودن تعداد کشورهای صاحب نفوذ در این عرصه را از مصادیق بارز امپریالیسم ارتباطی خواند و افزود: هجوم فرهنگی از طریق وسایل ارتباط جمعی مسیری است که دشمنان مدت هاست در آن گام بر داشته اند و با در اختیار داشتن انحصار جهانی رسانه‌ها، یک نوع امپریالیسم فرهنگی و خبری را در جهان حاکم کرده اند.

ال هاشم در پایان، با بیان این که خبرنگاران همواره در خط مقدم مقابله با جنگ نرم قرار دارند تأکید کرد: رسالت خبرنگاری رسالت خطیری است که می تواند سرنوشت جامعه جهانی را تغییر دهد

مسجدالنبی پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز