خبرگزاری کار ایران

طی تفاهم‌نامه‌ای با سردار نقدی‎؛

بازاریان تبریز هزینه ۲۰۰ قبضه سلاح را برای تسلیح فلسطینیان کرانه باختری متقبل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۲۹۰

حاشیه یادواره هزار شهید جوشکار، تراشکار، آهنگر و آهن فروش سراسر کشور و پانصد شهید اصناف استان آذربایجان شرقی، بازاریان تبریز طی تفاهم نامه‌ای که نماینده اصناف استان آذربایجان شرقی با سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امضاء کرد، هزینه تامین ۲۰۰ قبضه سلاح را به فلسطینیان کرانه باختری اهدا کردند.

بازاریان تبریز در تفاهم نامه‌ای که نماینده اصناف استان آذربایجان شرقی با سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امضاء کرد، هزینه تامین ۲۰۰ قبضه سلاح فلسطینیان کرانه باختری را متقبل شدند.

به گزارش ایلنا، اجلاسیه یادواره هزار شهید جوشکار، تراشکار، آهنگر و آهن فروش سراسر کشور و پانصد شهید اصناف استان آذربایجان شرقی در بازار مرکزی تبریز در سرای مظفریه که با حضور حدود دو هزار نفر از اصناف، بازاریان و خانواده های شهدا برگزار شد.

در حاشیه این یادواره، بازاریان تبریز طی تفاهم نامه‌ای که نماینده اصناف استان آذربایجان شرقی با سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امضاء کرد، هزینه تامین ۲۰۰ قبضه سلاح را به فلسطینیان کرانه باختری اهدا کردند.

اهداء سلاح به فلسطینیان کرانه باختری توسط اصناف و بازاریان کشور، از زمانی آغاز شد که رژیم مستکبر آمریکا با حمایت از کشتار کودکان فلسطینی توسط ارتش رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل، اقدام به واگذاری سلاح و همچنین تصویب بودجه ۲۲۵ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای این رژیم کودک کش کرد و با این اقدام موجب گسترش اقدام جنایتکارانه و کشتار کودکان فلسطینی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز