خبرگزاری کار ایران

نتیجه تجمع ۸۰۰ کارگر نساجی کاشان: تشکیل کمیته ۶ نفره

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۷۴

«در این گردهمائی که با حضور کارگران و شماری از خانواده‌های کارگران متوفی که چک‌هایی از سال ۱۳۸۰ در دست داشتند، تشکیل شده بود قرار شد تا با تشکیل کمیته ۶ نفره به پی‌گیری و دستیابی مطالبات معوقه کارگران این نساجی سرعت بخشیده شود.»

یکی از نمایندگان کارگران بازنشسته و شاغل نساجی کاشان از گردهمائی ۸۰۰ نفر از کارگران معترض نساجی کاشان مطابق با قرار قبلی در بیت‌العباس کاشان و با حضور نماینده مجلس کاشان خبر داد.

«محسن رمضانی» در همین‌باره به خبرنگار ایلنا گفت: در این گردهمائی که با حضور کارگران و شماری از خانواده‌های کارگران متوفی که چک‌هایی از سال ۱۳۸۰ در دست داشتند، تشکیل شده بود قرار شد تا با تشکیل کمیته ۶ نفره به پی‌گیری و دستیابی مطالبات معوقه کارگران این نساجی سرعت بخشیده شود.

رمضانی در خصوص نحوه عملکرد این کمیته تشریح کرد: کمیته در شکل تعاونی هر ۱۵ تا ۲۰ روز گزارشی از آن‌چه پی‌گیری شده را در مکانی با حضور مقامات انتظامی استان با حضور تمامی کارگران ارائه خواهد داد.

نماینده کارگران شاغل و بازنشسته نساجی کاشان افزود: دستور کار کمیته پیگیری مطالبات کارگران علاوه بر پی‌گیری و وصول مطالبات معوقه شامل روشن ساختن وضعیت زمین‌های مصادره‌ای بابت بدهی‌های کارخانه به تأمین اجتماعی و دنبال کردن آخرین تصمیم شورای تأمین استان مبنی بر اختصاص دادن ۶۰ درصد از درآمد فروش زمین‌ها به تأمین اجتماعی و ۴۰ درصد بابت طلب کارگران از کارخانه خواهد بود.

رمضانی گفت: در این گردهمائی نماینده کارشان، فرماندار کاشان(معاونت استانداری)، استاندار اصفهان، مدیران کل استان نیز مشکلات را پی‌گیری خواهند نمود.

همچنین اعضای کمیته ۶ نفره پیگیری مطالبات کارگران آقایان سیدرضا هدری، رضا سیدی‌جولا، محسن رمضانی، محمد صدرائیه، مهندی تقی‌زاده، محمود امیری تعیین شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز