خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

رسانه‌ها با ایستادگی مقابل رسانه‌های استکبار مدعیان دروغین حقوق بشر را رسوا کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۱۲

امسال باید با ایستادگی در برابر هجمه فرهنگی، تعالی فرهنگی داشته و با ایفای نقش خود در اقتصاد مقاومتی، از این طرح و نظریه در صنعت و بازار استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسانه‌های ما باید در برابر امپراطور رسانه‌ای استکبار ایستاده و مستکبران دروغی را که مدعی دموکراسی، آزادی و حقوق بشر هستند، رسوا کنند.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه یادواره ۵۰۰ شهید اصناف آذربایجان شرقی اظهار کرد: امروز دشمنان با انحصار رسانه‌ای خفقان مخفی را به وجود آوردند که نگذارند صدای آزادی خواهان به دنیا برسد و نقش رسانه این است که همچون مردم غزه با کمترین امکانات در مقابل همه قدرت‌های مستکبر بایستد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید حرف دل مردم مظلوم و مستضعف را به دنیا برسانند، تاکید کرد: از شاخه‌های مظلومیت دنیا همین غزه است و همه جای ممالک اسلامی(آفریقای مرکزی، مصر، فلسطین، اردن، لیبی، عراق، سوریه و لبنان) امروز درگیر همین مصیبت‌ها بوده که جا دارد رسانه‌ها بیشتر روی این مسائل کار کنند.

وی گفت: رسانه‌های ما باید در برابر امپراطور رسانه‌ای استکبار ایستاده و مستکبران دروغی را که مدعی دموکراسی، آزادی و حقوق بشر هستند، رسوا کنند.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود جهاد فرهنگی و اقتصادی را اولویت نخست بسیج برای امسال(سال ۹۳) عنوان و بیان کرد: امسال باید با ایستادگی در برابر هجمه فرهنگی، تعالی فرهنگی داشته و با ایفای نقش خود در اقتصاد مقاومتی، از این طرح و نظریه در صنعت و بازار استفاده کنیم.

یادواره ۱۰۰۰ شهید جوشکار، تراشکار، آهنگر و آهن‌فروش سراسر کشور و ۵۰۰ شهید اصناف و بازاری آذربایجان‌شرقی با حضور سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین و غلام عسکر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در سرای مظفریه تبریز(بزرگترین بازار سرپوشیده جهان) برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز